scrollfunctie werkt niet onder win8

Status
Niet open voor verdere reacties.

exitnet

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2003
hallo, heb een tijdje geleden win7 vervangen door win8. Alles werkt goed alleen de scrollfunctie van de mousepad werkt niet. Acer Aspire 7720G. Vreemd genoeg werkt die functie well onder ubuntu (dat ik erna naast win8 heb geïnstalleerd). Welke driver heeft ubuntu die windows (en acer) niet hebben? Daarbij heeft de curser de neiging om van hot naar her te springen, wat ik dus nu ondervind. (win 7 had dat laatste probleem ook al)l Iemand enig idee?
Hoop op goed nieuws,
Peter.

Laatst bewerkt:
Mhh zo een twee drie niet te zeggen. Je had al problemen met windows 7. Ik zou proberen om bij Acer eens naar de website te gaan. Je hebt daar ondersteuning, anders blijf je rommelen. Klikje Ik weet nog te herinneren deze functies. Fn + F12 al geprobeerd? Dat is de scroll lock functie van het touchpad. Anders kijken in de gebruiksaanwijzing van de laptop hoe het werkt. En zit er nog ergens op het toetsenbord ook een Scr Lk toets (bovenste rij). Ik hoop dat je er mee vooruit kunt. Succes.

opgelost

Beste manamana, probleem opgelost, Win8 had Syanptics driver i.p.v Alps geïnstalleerd. Hoe een extra potje googelen buiten Acer om kan helpen! (dat scroll lock zit nu wel weer in mijn achterhoofd!) Bedankt!
Onderwerp s.v.p. sluiten.

Hallo exitnet, prima opgelost zo. Fijn dat het weer werkt. :thumb: Jij ook bedankt en graag gedaan. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan