scrollwheel doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmert26

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
sinds vanmidag heb ik telkens als ik omhoog scroll gaat het volume harder en naar beneden gaat het zachter, computer gereboot precies hetzelfde, alleen met mijn muis heb ik dat, als ik het met het touchpad doe werkt hij wel naar behoren iemand een idee?
b v d

probeer het is met een andere muis als het dan nog is moet je een instelling verandere.

Kijk eens bij de instellingen van die muis,Configscherm>Naam v.d. fabrikant v.d. muis. Naargelang de mogelijkheden v.d. muis krijg je er een configuratie-programma bij waar je het een en ander kunt instellen,heb je in je systeemvak niet een picto v.e. muis staan alwaar je 'm kunt configureren?

ook dat werkt niet :( ik vrees dat ik een nieuwe muis moet gaan kopen :(

Heb je al 's geprobeerd met een nieuwe driver (v.d. fabrikant) die compatible is met je besturingssysteem m.a.w. is de muis wel geschikt i.c.m. het OS dat je draait?

ik heb de muis al 1,5jaar in gebruik, ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd en werkt ook niet, kan het zijn dat de muis door beschadiging dit soort kuren vertoont?

Ja dat zou zomaar kunnen, merk/type muis? Optisch of Laser?

zolid(aldi) laser
De P50512 ? (onderkant)
Laat ik nu precies dezelfde muis hebben (zal ook wel Aldi zijn) die waar je ook mediaplayer mee kunt bedienen? En in en uitzomen? Daar kun je idd het geluid mee bedienen als je muziek afspeelt maar moet je dan niet op het functieknopje drukken dat achter het scrolwiel zit?(voor om te schakelen) Misschien dat dat knopje stuk is en niet meer werkt.

staat geen serienummer op, maar ja ik kan er bijv itunes mee besturen ;) er zit geen knop onder het scroll wheel alleen ernaast. enig id hoe dit op te lossen?

staat geen serienummer op, maar ja ik kan er bijv itunes mee besturen ;) er zit geen knop onder het scroll wheel alleen ernaast. enig id hoe dit op te lossen?
Dan heb ik hem blijkbaar niet v.d. Aldi, zoals ik eerder al opperde, is er geenprogramma bij waar je 'm kunt instellen?

Dan kan ik je jammergenoeg niet verder helpen, toch een nieuwe muis?
Succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan