Scrollwiel kapot ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen015

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Berichten
194
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een muis van Trust gekocht de Carbon Edition met draad.
Maar ik heb een scrollwiel die het niet doet. Ik heb geen idee hoe ik verder moet.

Groet,
 
Hoi,

Driver geïnstalleerd en ingesteld an de andere kant scrollen gaat al gauw dus als het andere wel werkt terug naar de winkel en misschien een logitech kopen maar anders ruilen.
 
Jep alle drivers geinstalleerd, het lijkt me vreemd dat dat kapot is anders herkent hij het scrollwieltje toch niet?
 
Hoi,

Ja techniek wil wel eens weigeren anders zou je toch kunnen scrollen als je alles goed hebt staan oude muis ook scrol wieltje op?
 
Jep die heeft ook een scrollwiel ik ga morgen wel even bij media markt klagen.
 
En die doet het wel neem ik aan aangezien je gaat klagen;);)
 
Het lag NIET aan me muis want ik kreeg het geld terug bij media markt.

Die jongens van Media Markt zeiden dat het aan een instelling aan mijn computer lag.
Het kan kloppen want als mijn monitor voordat hij zwart word kan de muis nog scrollen.
Zodra ik weer verder wil geef ik een ram op het toetsenbord floept het beeldscherm weer aan en kan ik NIET scrollen.
 
Hoi,

Een ram op het toetsenbord geven lijkt mij niet echt verstandig en moet zeggen een wazig verhaal controleer de stekkers eens van je scherm toetsenbord etc.
 
Het is al opgelost de muis scrolde niet meer als je hem uit de slaapstand haalt.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan