Scythe Infinity

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hallo

Tot gisteren had ik een lekker stille PC. Maar zou ff snel een extra HD aansluiten met een extra kabel aan de voeding ( Antec NeoHE, 430 Watt )

Nu is het over met de stilte ik hoor mijn Scythe Infinity koeler nu constant draaien op 1100 toeren , een brommend geluid.

De temperaturen liggen laag mob 43 graden , processor 20 graden , HD 40 graden

Zou het aan mijn voeding liggen ( is wel warm , fan draait traag ) of aan de koeler ?

Mijn PC Core2Duo E6750 , 3.0 GB , GT7600

Hoe lang heb je die koeler al? Als hij net nieuw is kan hij gaan ratelen dan krijg je een nieuwe.

Misschien is er bij de installatie van die hdd een draadje tegen de ventilator gekomen waardoor hij ratelt? 1100 toeren is helemaal niet veel dus zou hij niet zoveel geluid moeten maken.

Het lijkt me sterk dat het aan de voeding ligt want zo'n cooler is temperatuurgestuurd en je cpu is 20 graden. Misschien zitten er opties in je bios om je cooler aan te sturen.

Reactie

rdx

Hij is een maand oud. Ik heb de kast vanmiddag open gehad en de connector ff los gehaald en weer aangesloten. Voor de rest zag alles er goed uit , geen kabels o.i.d.

Hij ratelt niet maar zoemt. Mijn voeding is natuurlijk niet aan de zware kant , zou eigenlijks minimaal 500 Watt moeten zijn.

Reactie

Tsja het ligt dus wel aan mijn voedig :evil:

Ik heb mijn derde schijf ff losgekoppelt en is weer stil in huis !!!

Mijn huidige voeding heeft 2 SATA aansluiting en kan dus geen 3 voeden.

Ik heb deze gekocht , die heeft 4 SATA aansluitingen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan