SD 128 mb Ram geheugenkaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ok ik ga morgen er al mee terug naar de winkel maar ik wilde toch eens ff wat rondvragen.

Ik heb woensdag een extra geheugen kaartje gekocht voor m'n Hp Photosmart 620 digitale camera, het geheugen is van PQI en het is een SD Memory Card 128 mb ram.

Vandaag ff een dagje Six Flags gepakt, om me kaartje te testen oftie het goed doet en daar ging het fout. Van de 44 foto's waren er 24 mislukt, hij had kennelijk last met opslaan op het kaartje want als ik de foto maak zag het er goed uit, maar als ik de foto terug wil zien, zie ik de foto of voor de helft paars, of in stukken gehakt, of alles door elkaar :/.

De andere helft met de meest kostbare foto's heeft het gelukkig gehaald. Maar nu is mijn brandende vraag, hoe kan dit? Gelukkig heb ik een seizoenskaart voor Six Flags dus gewoon v/d week ff terug om ze opnieuw te schieten :P. Maar toch is dit spijtig, wie weet meer info?

Alvast bedankt,

Frank Smit

geheugenkaartje

Gelukkig heb je de beste foto's kunnen redden.

Als je andere geheugenkaartjes het wel gewoon doen in je camera dan ligt het probleem voor de hand.

Geheugen is nu eenmaal kwetsbaar en fabrieksfouten komen nu eenmaal voor.

Ik neem aan dat je nog garantie op je kaart hebt en hem dus gewoon kan ruilen onder garantie.

Het is aan de winkelier om aan te tonen dat het probleem bij jou ligt en dus denk ik dat ruilen geen probleem zal zijn.

Suc6

Re: geheugenkaartje

Geplaatst door tron
Gelukkig heb je de beste foto's kunnen redden.

Als je andere geheugenkaartjes het wel gewoon doen in je camera dan ligt het probleem voor de hand.

Geheugen is nu eenmaal kwetsbaar en fabrieksfouten komen nu eenmaal voor.

Ik neem aan dat je nog garantie op je kaart hebt en hem dus gewoon kan ruilen onder garantie.

Het is aan de winkelier om aan te tonen dat het probleem bij jou ligt en dus denk ik dat ruilen geen probleem zal zijn.

Suc6

Idd maar het is een goede winkel, en ik heb het kaartje net 2 dagen en dit was de eerste keer dat ik het gebruikte. Mijn andere kaart van 256 mb van het merk San Disk doet het prima. Dus ik neem me cam met kaart en opnames morgen mee naar de winkel dan kunnen ze het zelf zien. Ik heb alles nog bon, verpakking dus het gaat goedkomen.

Ps. Goed dat ik vandaag testte want ik ga zondag voor 4 dagen naar Disneyland Paris. Moet er toch niet aan denken dat ik er daar achter zou komen :p. Ik laat het morgenavond nog wel ff weten. Bedankt!

Probleem is opgelost, en wat was het, ik heb een kieskeurige camera en pakt niet van elk merk het geheugen, we hebben in de winkel 3 verschillende kaartjes gebrobeerd, die deden alle 3 niet veel, toen een San Disk erin en whoppa hij doet ut.

Problem Solved (Y)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan