SD card probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Voor een MIO P350 heb een Mio Map v2.0 CD en een SD card met de maps erop gekocht.
Het werkte allemaal goed.
Nadat ik echter vanaf de CD de Duitsland kaart op de SD card had gezet en na het niet werken hiervan, hem er weer af heb gehaald, dit alles via mijn Desktop-cardreader, werkte hij plotseling niet meer en kreeg ik de melding dat de SD card geformateerd moest worden en dat ik dan alles kwijt zou zijn!
Ook kan ik de SD card niet meer via mijn cardreader bereiken, hij herkent hem gewoon niet meer.:o

Wie weet de oplossing voor dit probleem en wilt mij a.u.b. helpen?:(

SD kaart formatteren

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb een externe 7 in 1 externe cardreader aangeschaft met het doel gemakkelijk gegevens uit te kunnen wisselen van mijn mio168 en/of digitale fototoestel en mijn pc. Op beide dane-elec kaartjes (128 en 512 mb) staan al gegevens.
Zodra ik de cards in de reader stopt krijg ik eveneens een melding om ze te formatteren. Na dit bevestigd te hebben krijg ik de melding "kan het formateren niet voltooien". Ook deze kaartjes worden niet herkend door mijn plug & play USB 1.1 cardreader (CR-T1-U7, onbekend merk uit taiwan). De kaartjes zijn zowel door mijn pocketPC als mijn kodakcamara geformateerd en onderling wel uitwisselbaar.

Mio p350

Hallo,

Ik heb inmiddels ook het probleem met mijn geheugenkaart.
Er verschijnt steeds de melding dat mijn geheugenkaart kan/moet formatereren.
Via keuze ja, krijg ik een melding dat dat niet mogelijk is, vai keuze nee blijft mijn geheugenkaart onzichtbaar.

Wat is hieraan te doen?

De TTM werkt dus ook niet meer.

Graag de info via de mail.

Ferry

Voor een MIO P350 heb een Mio Map v2.0 CD en een SD card met de maps erop gekocht.
Het werkte allemaal goed.
Nadat ik echter vanaf de CD de Duitsland kaart op de SD card had gezet en na het niet werken hiervan, hem er weer af heb gehaald, dit alles via mijn Desktop-cardreader, werkte hij plotseling niet meer en kreeg ik de melding dat de SD card geformateerd moest worden en dat ik dan alles kwijt zou zijn!
Ook kan ik de SD card niet meer via mijn cardreader bereiken, hij herkent hem gewoon niet meer.:o

Wie weet de oplossing voor dit probleem en wilt mij a.u.b. helpen?:(

Ik heb ook inmiddels het probleem, heb jij al iest doorgekregen?

Groet,

Ferry

Tja, nadat ik nog steeds geen oplossing had gevonden, ben ik met het apparaat en de kaart nog de winkel gegaan en die hebben geprobeert de kaart te laten werken zonder enig resultaat.:confused:
Ik heb gewoon een nieuwe gekregen met alles erop.

Voor mij geen oplossing van het probleem maar het werkt weer.:)

SD kaart formatteren

Nog even over de herkenning van mijn sd-card. Ik heb een 1gb card van Kingstone gekocht. Deze wordt wel door mijn cardreader herkend. Het Dane kaartje niet. ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan