SD card

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberstefke

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Berichten
90
Hoi

Ik zit even op de wifi van het hotel. Ben op vakantie. Heb een camera meegekregen van schoonpa. Stak SD kaartje in. Gisteren uit het toestel gehald en in laptop gestoken. Werkte perfect. Doe vandaag hetzelfde... doet niks.

In het verleden heb ik dit ook al gehad. SD kaartje werkt perfect dan ineens niet meer. Iemand een idee aan wat dit kan liggen? Is nogal prangend gezien ik het kaartje graag zou leeghalen voor meer foto's. Anders moet ik er hier diverse gaan bijkopen en ik zou niet eens goed weten waar.

Alvast bedankt!


grtjs
 
Als eerste beginnen met Hallo, Niet voor mij maar voor de moderators ;)
Maar je moet als je hem insteekt bij de taakbalk kijken of je een soort USBtje ziet met een Groen vinkje, daar klik je op en dan krijg je je fotos te zien op de SD
 
Als moderator kan ik 'hoi" nog wel goedkeuren.Broertje dood aan hee,hey,heey,heej,tjo,whatsup en dat soort aanhefs. ;)

Topic tevens verplaatst van hardware/over--->verwisselbare opslagmedia.
 
Laatst bewerkt:
Als eerste beginnen met Hallo, Niet voor mij maar voor de moderators ;)
Maar je moet als je hem insteekt bij de taakbalk kijken of je een soort USBtje ziet met een Groen vinkje, daar klik je op en dan krijg je je fotos te zien op de SD

Sorry voor de aanhef hoor? zal volgende keer beginnen met 'buongiorno' :)

Ik heb helaas dus geen groen vinkje op de taakbalk.

Misschien heb ik een slecht contact op de ingebouwde reader ofzo, mr dat lijkt me nt zo wss.

Ik vrees dat het ergens aan een of andere windows instelling ligt.

Ik zou hier ergens een kaartje moeten kopen om 't één en ander te testen, maar blijkbaar vindt je dat hier niet zo makkelijk (en vooral niet zo goedkoop) als bij ons. Althans da's wat de man van 't hotel me vertelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan