Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een bestaand probleem met USB devices in Vista wat Microsoft ook onderkend heeft. Vaak geeft dat dit soort problemen.
Ga naar deze site:
http://support.microsoft.com/kb/941600
en download en installeer KB941600, ongeveer op het midden van die pagina.
Het is een fix van Microsoft zlef. na het downloaden installeren en opnieuw opstarten. Waarschijnlijk zijn de problemen dan over!
Dat heb je wel heel snel gedaan....
Binnen een paar minuten de fix gedownload, goed geinstaleerd en helemaal opnieuw opgestart echt???
Hallo
Bij al mijn flashdisks en memorysticks en ook mijn digitale camera met sd kaart vraagt Vista om een driverdisk, hij herkent ze dus wel maar werken niet omdat de driver (wat volgens mij helemaal niet nodig is) niet aanwezig is !
Roekie
Bij een kameraad van mij was dit ook het geval. Op de één of andere vage manier "vergeet" Vista om voor drivers in de map SYSTEM32 van Windows te kijken. Als hij dus na het zoeken in windows update vraagt naar de CD, geef dan die Link aan in handmatig zoeken, het duurt dan even maar dan werkt het weer. Het is geen ideale oplossing, dus ik hoop dat Microsoft zelf een keer met een oplossing komt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.