sd geheugen -- usb kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

roflash

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2001
Ik heb een digitale camera met 16mb intern geheugen, zodra ik de usb kabel van mijn pc in de camera stop zoekt pc naar foto's in geheugen. prima tot zover maar nu heb ik een Secure Digital geheugen kaart gekocht die ik in mijn camera kan stoppen om extra foto's te maken. zodra ik nu de usb kabel gebruik om de foto's te kopieren naar hdd van pc verschijnt er geen window waaruit ik de foto's kan selecteren, als ik naar Mijn Computer ga dan zie ik dat er een extra hdd is aangemaakt ( de sd kaart) maar als ik deze open staat er niks op terwijl er toch echt wel foto's opstaan. waar kan dit aan liggen , hoe moet ik de foto's kopieren naar mijn pc

Geplaatst door roflash
Ik heb een digitale camera met 16mb intern geheugen, zodra ik de usb kabel van mijn pc in de camera stop zoekt pc naar foto's in geheugen. prima tot zover maar nu heb ik een Secure Digital geheugen kaart gekocht die ik in mijn camera kan stoppen om extra foto's te maken. zodra ik nu de usb kabel gebruik om de foto's te kopieren naar hdd van pc verschijnt er geen window waaruit ik de foto's kan selecteren, als ik naar Mijn Computer ga dan zie ik dat er een extra hdd is aangemaakt ( de sd kaart) maar als ik deze open staat er niks op terwijl er toch echt wel foto's opstaan. waar kan dit aan liggen , hoe moet ik de foto's kopieren naar mijn pc

Was die andere geen SD kaartje dan?
Wat voor camera is het?
Bij mijn digitale camera kan je ervoor kiezen of de SD-kaart Digital Camera moet zijn of Disk-drive.Als ie bij mij op Disk-drive staat,dan ziet de pc hem inderdaad zoals bij jou als een extra hdd.Maar daar moet je hem dan niet op zetten als je foto's maakt.Dus misschien is dit bij jou ook wel het geval.
Zet hem dan op Digital-camera.
Ik hoop dat het werkt,succes.

Het is al opgelost leo bedankt voor je reactie. Het had met een instelling van mijn digitale camera te maken. gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan