SD kaart beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

lloydvdw

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hoi,

Een vriend van mij heeft zich een cameratje gekocht in den aldi :). 12.5 MegaPixls. Een deftig cameratje van rond de € 100. Nu, de SD kaart die er in zit van 2GB is beschadigd. De foto's kan ik nog bekijken op de camera zelf, tot hij vast loopt op 1 bepaalde foto.

Als ik het kaartje in mijn laptop steek, is het onmogelijk om bestanden er af te halen, te deleten noch te bekijken. Hij geeft telkens een I/O error. De bestanden wel zijn zichtbaar, 166 files, maar ik kan er dus nix mee doen.

Het gaat over foto's van een reis, dus het zou enorm jammer zijn zouden ze verloren gaan. Heeft er iemand een idee, of deftige recovery software als aanrader?

Bedankt

Ik heb het zelfde probleem. Maar bij mij zie ik een kras op het contact stukje (1 van die gouden dingetjes op het kaartje). Ook bij mij loopt de camera vast op 1 foto, en ik krijg de foto's niet op de computer. Mag ik vragen hoe je dit toen hebt opgelost? Ik zou zo blij zijn als ik me foto's terug heb! Het gaat hier om 800 foto's van een vakantie in NL met mijn man en een weekend Parijs... Het was voor hem de eerste keer in Nederland...

@Pangels:Welkom op Helpmij...

Het topic is uit 2009 en derhalve niet actueel meer.Ook komt er hier vooralsnog geen oplossing voor je.
Je kan nu zelf een topic maken.Deze wordt voorzien van een slotje.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan