sd kaart foutmelding bij Samsung S3

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle1988

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Mijn telefoon liep vanavond vas en heb toen de telefoon opnieuw opgestart. Nu krijg ik opeens een foutmelding: Blanco SD-kaart. Als ik erop klikt dan vraagt hij of ik de sd-kaart wil formatteren. Het vreemde is dat ik mijn afbeeldingen nog op mijn telefoon kan zien dus het kaartje is niet stuk.

Wanneer ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop dan zie ik geen Card mapje meer staan alleen Phone. Normaal gesproken staan mijn foto's in het mapje Card maar nu zie ik ze bij Phone staan. (Gelukkig want dan ben ik nog niet mijn foto's kwijt) het is wel apart dat de afbeeldingen nu in het ''phone'' mapje staan.

Weet iemand hoe ik de foutmelding weg krijg? Ik hoop niet dat ik moet formatteren.... Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart, sd kaartje/batterij er even uitgehaald maar niks helpt.

Het lijkt erop dat je SD kaart een fout heeft opgelopen door het verkeerd verwijderen. Kan bijvoorbeeld ook gebeuren wanneer je een USB stick zomaar uit een computer trekt.

Als je alle data wel kan benaderen even alles op je computer zetten en dan formateren.

Bedankt, dan zit er niks anders op dan te formatteren.

Ik snap helaas niet wat er is gebeurd. Ik heb op dat moment niet aan het SD kaartje gezeten en hij stond ook niet in verbinding met mijn computer. Gelukkig kan ik wel mijn foto's nog redden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan