SD kaart in SIM poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

chaim123

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Ik heb per ongeluk mijn SD kaart in mijn Sim Poort geduwd weet iemand een manier om mijn SD kaart eruit te krijgen, en mijn Sim kaart erin?
alvast bedankt
P.S het gaat om een Samsung 360 M1

Normaal gesproken wat er in gaat moet er ook weer uitkunnen. En kan het wel een beetje botte bijl werk worden. Je zou kunnen overwegen om te proberen met een tandenstoker (Beter is een stopnaald die niet afbreekt) dat ding op en neer te drukken. Pak dan een apparaatje waarmee je splinters verwijderd erbij. En trek hem dan er uit. Eigen risico he. Ik zou het anders ook niet weten.

Dat is het prombleem

ik Heb de behuizing open gemaakt maar ik heb het er zo in geduwd dat ik het niet met een een tandenstoker of iets anders weg krijg.

zou ik de Sim houder van de telefoon weg kunnen krijgen (zonder het kapot te maken)

Laatst bewerkt:
Probeer is met een omgeplooide naald (dun in de vorm van een vishaak)
maar zorg dat het wel een dunne is (paperclip is zeker te dik)
Zo van die draadjes die ze gebruiken om planten bij elkaar te binden is mischien een optie..
gr,
Maxim

opgelost

Ik had eerst de telefoon kapje eraf gehaald en toen de sd er van de achterkant uitgeduwd.
dus dat probleem is opgelost, maar nu komt er een nieuwe. mijn telefoon 'ziet' mijn Sim kaart niet is er een manier om dit te fixe?

:D Ik denk dat hij kapot is.. :S , De meeste sim kaart lezers zijn niet gemaakt voor een MicSD kaart :P
Mijn tip. Doe hem binnen in garantie en zich niets over de Sd kaart.. Zeg gewoon dat hij plots de sim kaart niet meer ziet
Gr,
Maxim

Daar sluit ik me bij aan. :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Chaim. Hoe heb je het opgelost met de botte bijl methode of op je garantie. Kun je dat a.u.b. even aangeven, zodat anderen daar ook wat aan hebben. Groet Manamana.;)

Zoals ik zei opgelost

Ik heb de SD kaart er uit gehaald met de botte bijl methode telefoon opengemaakt van achteren eruit geduwd.
daarna deed de SIM poort het niet meer.
Ik ga even kijken of ik de SIM poort schoon krijg.
En dan pas ga ik voor de garantie optie
Hopelijk is dit beter

Oke bedankt voor alles en succes ermee. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan