SD-kaart vergelijken/synchroniseren met map op HD

• Onderwerp starter Onderwerp starter cire
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cire

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Beste allemaal,
Ik wil 'n map op mijn sd-kaartje in mijn telefoon vergelijken en eventueel synchroniseren met een map op mijn harde schijf zonder de sd-kaart uit de telefoon te halen. Ik werk met Total Commander en dit programma heeft zo'n functie alleen werkt dit, volgens mij, niet met het sd-kaartje IN de telefoon!
Weet iemand of er een programma is dat dit kan?

Groetjes,
Eric

Hebben de meeste progrmma's moeite mee omdat er geen drive letter toegewezen wordt maar er een connectie zichtbaar in de Verkenner.. en das niet hetzelfde...
Het handigste is het om alles van de telefoon te downloaden in een andere map en die met met Total Commander te syncen....
Soms zit er sync software bij je telefoon geleverd of te downloaden. .
Of je moet zoiets kopen:
http://www.sandisk.com/products/software/media-manager/
Zijn er vast meer van...

Laatst bewerkt:
Beste André,
Hartelijk dank voor je antwoord, maar dit is niet helemaal wat ik zoek. In Total Commander krijg ik met een opdracht de sd-kaart van de telefoon wel te zien en kan ik daar van en naar kopiëren en/of verplaatsen. Wat niet lukt is om te kijken welke bestanden er in de map van mijn harde schijf wel staan en in de map van mijn telefoon niet en die bestanden dan te kopiëren naar de map van mijn telefoon (of andersom). In TC heet dat Directory's synchroniseren. Daar zou ik graag een programma voor willen hebben; dan hoef ik niet elke keer de sd-kaart er uit te halen.

Groetjes,
Eric

Heb op verschillende forums gekeken maar nog niks gevonden. Zodra ik iets vind laat ik het weten.

Eric

Nog steeds niets gevonden. Mocht er iemand zijn die nog 'n idee heeft!

Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan