SD kaart wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans5001

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2005
Hallo.

Ik heb een card reader 7 in 1 van paradigit(staat geen merk op) hij leest alles ook mijn 1 gb Kinston micro sd kaart vor nokia95 geen probleem,maar nu heb ik 2 problemen als ik de 2 Giga Kinston micro SD in mijn 7 in 1 card reader doe dan word dit niet erkend ook heb ik via N-95 mijn 2 giga kaart geformatteeerd maar het maakt niet uit.de pc wordt traag(TILT) en ik moet mijn USB kabel eruit halen alvorens verder te kunnen gaan

Ook TomTom wordt moeilijk om erop te zetten omdat de kaart niet wordt erkend op mijn pc dus ik kan het niet installeren-maar "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6 erkend de SD kaart wel.

Wat moet ik doen een USB-driver update zo ja hoe.

BVD.:thumb:

GRTS.:D

hans5001.:mad:

Het beste is een nieuw bericht te starten aangezien mijn vraag al een jaar opgelost is.

Toch een paar opmerkingen:
De meeste cardreaders hebben met Windows XP of Vista geen eigen stuurprogramma nodig. Die zit standaard in het operating system.
Als de table of contents op de SD-card eens verkeerd beschreven is, is de kans groot dat die niet meer gelezen kan worden. Maar als er mensen zijn die het wel is gelukt om deze weer te beschrijven hoor ik dat graag.
Ik neem aan dat TomTom een eigen cardbeschrijvingsprogramma heeft die vaststelt dat je niet ongelimiteerd SD-kaarten kunt beschrijven. Zo'n door TomTom beschreven card is niet op een andere manier te lezen. Dit is in ieder geval zo bij mijn Navman-programmatuur.

Jaap

Misschien kun je hier wat mee.

SD card

Hallo Jaap van Veen.

Ik heb de Sd 2 gig gekocht er staat nog niets op,nu heb ik de kaart geformatterd maar het haalt niets uit alleen N95 herkend de kaart maar via mijn PC-USB card 7 in 1 reader niet.

GRTS Hans.:confused:

Laatst bewerkt:
Hallo Jaap van Veen.

Ik heb de Sd 2 gig gekocht er staat nog niets op,nu heb ik de kaart geformatterd maar het haalt niets uit alleen N95 herkend de kaart maar via mijn PC-USB card 7 in 1 reader niet.

GRTS Hans.:confused:

Helaas ik kan je niet verder helpen. Start een neiuwe vraag op het forum.

Jaap

Berichten gesplitst uit het andere topic.
Ga in dit topic maar verder. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan