SD kaart zit vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

xKLEINE

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
mijn sd kaart ofzo zit vast in het schijfje waar die in moest
en toen wilde ik em eruit hale met een pincet maar toen schoot ie helemaal naar achter ..
en nu zie ik em helemaal niet meer .. ?:(

HELP.

als je micro sd vast zit in je sd kaart dan heb je inderdaad een probleempje kan je de sdkaart open maken p.s wel voorzichtig zijn is waarscheinlijk een klik systeem

Mod edit

Welkom op Helpmij.nl

Ik heb je topic verplaatst naar Hardware---> Verwisselbare opslagmedia.

Succes met je vraag.

als je micro sd vast zit in je sd kaart dan heb je inderdaad een probleempje kan je de sdkaart open maken p.s wel voorzichtig zijn is waarscheinlijk een klik systeem

nee je hebt toch sown schijfje @ je pc waar je em in kan steken zeg ma
daar zit mijn sd kaart in vast

dat is inderdaad een heel ander verhaal...

ik raad het onderstaande niet aan
maar ik zou zelf een stof zuiger op zetten en langzaam de druk/zuigkracht op voeren in de hoop dat die los schiet

hmm.. dat is wel een idee
haha bedankt ik ga het even proberen ;d

Laatst bewerkt door een moderator:
mijn ideeen zijn op
als het echt niet lukt kan je altijd een computerman er naar laten kijken die hebben meestal wel een compressor of een ander idee om het kaartje er uit te halen

dat zou ik ook doen als ik jou was :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je iets noooooit moet doen bij een pc of een laptop is het wel met een sofzuiger of compressor aan de gang gaan. Hiermee kun je heel je computer vernielen. De enige echte goede manier is met een pincet en anders (indien je zelf genoeg ervaring hebt) de laptop open schroeven (als je dit nog nooit hebt gedaan over laten aan een computerzaak, geen hobbyist dus).

Hoi

Topic is uit Februari en derhalve niet actueel meer.Mogen in ruste blijven dus.Deze gaat nu dicht.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan