SD kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb een SD kaart in een SD kaarlezer gedaan en aangesloten op mijn PC. Nu wil ik de muziek die ik in ITunes heb staan op de SD kaart hebben. Kunt u mij op een simpele manier vertellen hoe ik die erop krijg. Als ik kijk bij : mijn computer staat er nu: verwisselbare schijf, F,G,H,I terwijl ik maar 1 kaart heb.

gr. Toop

Kun je de muziek slepen vanuit itunes naar je sd kaart? Een van de letters F,G,H,I is dan je sd-kaart en hier kun je de bestanden heen kopieren mits je ze uit itunes kunt slepen.

:) Eerst moet je deze computer openen waar jouwe C schijf / CD /DVD station enz. zichtbaar is en pas dan kan je jouwe SD kaartlezer aansluiten, .... automatisch op die manier te-voorschijn nieuwe letter komt, en dit is dus letter dat jij nodig hebt ...:thumb:

Laatst bewerkt:
iTunes doet geen kopieer-/synchroniseeractie naar SD-kaarten (of memory-sticks etc.), alleen naar iPods, iPads en iPhones.
Je zult de MP3 bestanden dus zelf (via Verkenner bijv.) op die SD kaart moeten zetten.

[Mocht ik me vergissen m.b.t. wat ik schreef in regel 1, dan hoor ik het graag.]

Tijs.

@vanschagen: Dat is een optie die ik nog niet kende. Hopelijk kan de topic-starter met de door jou gegeven instructie bereiken waar hij het over had.
Bedankt voor de aanvulling/correctie. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan