SD/MMC/Flash kaartjes onderweg inlezen en opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

marionneke

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi Wie kan mij helpen,
Er is een apparaatje waarmee je als je onderweg, op vakantie zeg maar bent je digitale foto's van je SD kaartje o.a. kan opslaan zodat je daarna je kaartje weer leeg kan maken en weer nieuwe foto's kan maken. Ik bedoel hierbij niet een laptop met harddisk en gewone kaartlezer, maar dus een apart apparaatje. Ik heb het ooit ergens gezien, maar ben op internet erna aan het zoeken, maar kom er niet uit. Wie weet waar ik het over heb en waar ik meer info hierover kan vinden.

Marion

Dit zijn allen gewone kaartlezers, waarbij dus wel een pc nodig is via USB. Ik had in de vraag al aangegeven dat ik dit niet bedoel.
Ik bedoel een (multi) kaartlezer, maar MET een ingebouwde hardeschijf en een functie om zonder de hulp van een PDA, laptop o.i.d. de foto's op die ingebouwde hardeschijf in te lezen.
Ik heb de pagina's van uw google search doorgelezen, maar hier staan enkel kaartlezers, die je dus wel mee kan nemen, maar dan slechts naar een internetcafe en ze moet mailen naar je e-mail (als je al het geluk hebt een pc met usb poort aan te treffen en een snelle internetverbinding en je dus niet daar uren hoeft te zitten.)

M

gevonden

maar door uw trefwoorden (waren andere dan de mijne, en de toevoeging van het woord harddisk en storage en op Nederlandse pagina's kwam ik o.a. uit op http://www.dgs-services.nl/ en nog meer van dit soort bedrijfjes die deze dingen aanbieden. Nu maar eens kijken of er op tweakers iets over geschreven staat.

Toch bedankt!
M.

Ik denk dat je een ImageBox bedoelt.
De fotokwaliteit van digitale fototoestellen wordt steeds beter. Echter nemen de foto's bij een hogere resolutie ook veel meer ruimte in op de geheugenkaart. Tot nu toe kon de volle kaart alleen via een PC of Mac geleegd worden. De Imagebox stelt u in staat om met een geheugenkaart 20GB aan foto's te maken! De foto's op uw volle geheugenkaart kunt u op locatie veilig overzetten naar de Imagebox, waarna u de geheugenkaart kunt legen en opnieuw gebruiken. Omdat de Imagebox een zeer grote opslagcapaciteit heeft van 20 GB (= 20.000 MB) is hij relatief veel goedkoper dan de aanschaf van extra geheugenkaarten. Eenmaal thuis sluit u de Imagebox aan op uw Mac of PC om uw foto's te bekijken of over te zetten.
De Imagebox leest en schrijft: Compact Flash I en II, Smart Media, Multi Media, Secure Digital, Sony Memory Stick en Microdrive.

info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan