SD-ram balkje doet het niet in mijn toshiba 4030cdt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jentje

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Ik heb sinds een jaar een toshiba 4030cdt, deze heeft standaard 64 mb werkgeheugen onboard. Het moederbord kan tot 192 mb aan, dus heb ik er laatst 128 mb bijgeplaatst. Het probleem is nu dat Windows XP doet alsof er geen extra geheugen is. Verder werkt alles prima, wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Je moet exact het geheugen hebben zoals wordt aangegeven op de site die ik gaf. Dus exact dat type en merk.

Je moet exact het geheugen hebben zoals wordt aangegeven op de site die ik gaf. Dus exact dat type en merk.

Werkt een ander merk niet? Dan heb ik dus nu een geheugenbalkje voor niks.... Ik heb hiervoor dus al zo'n balkje gehad die speciaal voor mijn laptop moest zijn. Dat balkje was van kingston, en die werd aangeraden voor mijn laptop. Maar die deed het niet.

Laatst bewerkt:
Er zijn verschillende merken die specifieke geheugen-types nodig hebben. Blijkbaar is Toshiba daar één van.

Voor alle duidelijkheid, ik heb al een aangeraden geheugenbalkje in mijn laptop gehad. Maar toen wou Windows niet eens opstarten(de plaatselijke computerwinkel kan mij ook niet verder helpen). Dus daarom heb ik nu een ander merk gekocht, en nu wil Windows wel gewoon opstarten. Wie kan mij helpen om er voor te zorgen dat de extra 128 mb wordt herkend?

Laatst bewerkt:
Je Toshiba heeft gewoon Toshiba-geheugen nodig welke vermeldt wordt op de site die ik je net gaf. (is geheugen speciaal voor jouw type Toshiba zoals je kan zien)

Dan kan iemand anders wel zeggen welk geheugen wel moet werken, maar als dit een andere type is dan die je ziet op die site, dan houdt het alsnog op.

Als je deze vraag stelt aan Toshiba zelf, dan zal je waarschijnlijk hetzelfde te horen/zien krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan