spuitgast01
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2006
Hallo allemaal
Ik zit met een probleem waar ik niet uit kom.
Mijn Avg scanner meld mij telkens dat er een virus in de computer zit namelijk de Trojan Horse Downloader.Generic2.AHR.
Hij zit in documents and settings\herman\local settings\temp\update.exe
Nu kan ik dat bestand wel verwijderen alleen na elke herstart zit hij er opnieuw in.
Nu heb ik de hele middag alle topics al na gespeurd voor eventueel een oplossing maar ik kom er niet uit.
Wel heb ik de computer met Ewido gescand en daar kwamen 7789 geinfecteerde bestanden uit met het virus Sdbott.dr.gen
Ook deze kan ik niet verwijderen en komt telkens terug.
Is er een oplossing voor om deze hardnekkige trojans eruit te krijgen ?
Ik heb iets gelezen dat je in het register bepaalde dingen eruit moet halen maar welke op de symantec site staan zitten erbij mij niet in.
Ook heb ik de herstelpunten al aan en uitgezet.
Graag hoor ik van jullie of er een oplossing is.
Ik zit met een probleem waar ik niet uit kom.
Mijn Avg scanner meld mij telkens dat er een virus in de computer zit namelijk de Trojan Horse Downloader.Generic2.AHR.
Hij zit in documents and settings\herman\local settings\temp\update.exe
Nu kan ik dat bestand wel verwijderen alleen na elke herstart zit hij er opnieuw in.
Nu heb ik de hele middag alle topics al na gespeurd voor eventueel een oplossing maar ik kom er niet uit.
Wel heb ik de computer met Ewido gescand en daar kwamen 7789 geinfecteerde bestanden uit met het virus Sdbott.dr.gen
Ook deze kan ik niet verwijderen en komt telkens terug.
Is er een oplossing voor om deze hardnekkige trojans eruit te krijgen ?
Ik heb iets gelezen dat je in het register bepaalde dingen eruit moet halen maar welke op de symantec site staan zitten erbij mij niet in.
Ook heb ik de herstelpunten al aan en uitgezet.
Graag hoor ik van jullie of er een oplossing is.