SDHC(8 GB) wordt niet herkend op win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fixumi

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
91
Ik heb een Transcend SDHC van 8 GB zoals deze
2s8mmn5.jpg
maar wordt niet herkend op mijn windows 7 laptop, ik heb dat ergens eerder op internet gezocht en dat klopt.
Zou er misschien een andere manier zijn dat ik dit kaartje ergens op kan laten lezen?

Ik heb dit kaartje namelijk al een tijd voor mijn Nintendo 3DS en daar is alles opgeslagen(op het kaartje), ik zou graag die bestanden die daar op het kaartje staan uiteindelijk op mijn computer willen zetten voor als back-up en omdat ik ook wat bestanden er juist op wil zetten zoals muziek.

Alvast bedankt,
Arthur
 
Ik heb bij Dixons een usb kaartlezer gekocht waar wel alle sd kaartjes in gelezen kunnen worden. Mijn laptop is 2 jaar oud en herkent ook geen hd sd kaartjes.
Ik heb het altijd heel raar gevonden dat de hardware (het kaartje) wel in een slot past en ook SD heet, maar toch niet werkt omdat het format heel anders is. Daarom heb ik ook een kaartlezer moeten kopen die dit format wel kan lezen.
Daar kwam ik trouwens pas achter toen mijn vrouw een keer een nieuw kaartje had gekocht voor me. Werkte niet, zij terug om hem om te ruilen, verkoper hield vol dat het wel werkte (daar wel!). Toen bleek dat er een andere lezer nodig was. Ben dus niet de enige met dit probleem! :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan