SDHC van Aldi

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik heb vorige week een SDHC kaart gekocht bij aldi van 8GB Ik plaats deze in mijn camcorder om er filmopname's mee te maken.nu krijg ik de melding dat de SDHC van lage snelheid is en dat ik mijn specs hieraan moet aanpassen. Hoe weet ik precies welke snelheid deze kaart heeft? volgens mij staat dat niet vermeld op het kaartje of vergis ik mij? ik ben nog een volslagen leek op dit vlak omdat ik zojuist mijn eerste camcorder (samsung) tweedehand heb aangekocht. Waar moet ik dan op letten bij de aankoop van zo'n SDHC kaartje? alvast bedankt voor de info

Palomino, bedankt voor de info. Ik overweeg het zeker om één van die betere kaartjes aan te schaffen. Ik heb het nogmaals geprobeerd met het kaartje van aldi en het werkt. Het enige rare is dat ik de camera gebruik en ik ben aan het opnemen, als ik wil stoppen duurd dit enkele seconden voor hij reageerd en ik vermoed dat het ook door dat kaartje komt maar de beeldkwaliteit zijn we tevreden over.ik heb dus toch weer wat bijgeleerd dat ik beter ineens een goede kaart kan kopen.groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan