hehe
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 2 dec 2000
Hallo,
Ik ben een oude P2 / 300 mhz aan het opknappen voor mijn neefje.
Er zit 64 mb single sided sdram bankje in welke perfect werkt.[3 dim slots]
Nou wil hij gamen dus heb ik een corsair sdram 128mb gekocht ook single sided zoals de andere, en geplaatst.
De snelheid van de oude is pc100 die kon ik echter niet vinden dus de nieuwe is pc133.
Dit moet wel kunnen wat ik zo begrijp.
Echter als ik hem opstart zie ik dat ie deoude bank van 64 herkent en de nieuw maar voor 64 ipv 128 mb,
de helft rekent ie dus maar. Dit kan dan niet met het singlesided verhaal te maken hebben volgens mij.
Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
De volgorde van de bankjes heb ik al gewisseld en ook heb ik ze 1 voor 1 geprobeerd maar hij blijft de helft zien.
Alvast bedankt.
groeten
H
PS het is geen compaq oid...
Ik ben een oude P2 / 300 mhz aan het opknappen voor mijn neefje.
Er zit 64 mb single sided sdram bankje in welke perfect werkt.[3 dim slots]
Nou wil hij gamen dus heb ik een corsair sdram 128mb gekocht ook single sided zoals de andere, en geplaatst.
De snelheid van de oude is pc100 die kon ik echter niet vinden dus de nieuwe is pc133.
Dit moet wel kunnen wat ik zo begrijp.
Echter als ik hem opstart zie ik dat ie deoude bank van 64 herkent en de nieuw maar voor 64 ipv 128 mb,
de helft rekent ie dus maar. Dit kan dan niet met het singlesided verhaal te maken hebben volgens mij.
Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
De volgorde van de bankjes heb ik al gewisseld en ook heb ik ze 1 voor 1 geprobeerd maar hij blijft de helft zien.
Alvast bedankt.
groeten
H
PS het is geen compaq oid...
Laatst bewerkt: