SDRAM kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joram

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2002
Yups
Ik zou graag wat rams bijplaatsen. Ik heb nu 128MB SD-ram die ik graag zou upgraden naar 256. Ik kan namelijk aan een latje SD-RAMS raken van 128MB-RAM voor €15. Is dit een goede deal en waar moet ik op letten? Is er een verschil tussen SD-RAMS voor INTEL/AMD of niet,...
alvast bedankt

SDR-SDRAM heb je in de varianten PC66, PC100 en PC133, waarbij moet gezegd worden dat de eerste twee amper nog voorkomen. Er is geen verschil tussen Intel en AMD. 15 euro is niet slecht, maar voor een paar euro meer kan je al een 256MB reepje bestellen op veel sites.

bedankt Steve
an ik één latje 128 combineren met een latje 256?

Leuk dat te horen, ik dacht dat je gelijk moest houden. :D

Ik heb één latje PC100 zitten :( Kan ik nog een latje PC133 bijplaatsen?

Waar kun je goedkoop geheugen vinden???
Ik zoek nog een 128 en een 256 sdram pc 133.

AMD 555mhz :( Ik heb net een netwerk gelegd en heb momenteel echt geen geld voor een upgrade dus jah...

Dan is het geen probleem, die CPU heeft sowieso een bus van 100 MHz.

Waar je zulk goedkoop geheugen kunt vinden? contacten hé, contacten ;) de websites waar Steve het over heeft weet ik niet.

Bij de specs van mijn MOBO staat dat hij PC133 aankan, of ben ik dingen aan het verwarren?

Hij kan het wel aan, maar er wordt enkel gewerkt op een 133 MHz bussnelheid als alle onderdelen, dus ook de CPU, het aankunnen.

I see... nieuw mobo, case en cpu zijn voor volgend jaar vrees ik. Bedankt voor alle info!

Quote Steve: maar voor een paar euro meer kan je al een 256MB reepje bestellen op veel sites... Waar dan? Ik en een paar mensen die ik ken zijn erg geinteresseerd... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan