MaartehhM
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 sep 2005
Oortjes op SE telefoon maar geluid uit 1 oortje.
Hallo,
Ik sta werkelijk voor een raadsel
.
Heb al ruim een jaar de 'Sony Ericsson W(alkman)810i.
Daarbij heb ik een 'headset', genaamd de 'HPM-70'. Zie plaatje:
Nu is het sinds een paar weken zo, dat als ik alles aansluit, de muziek maar uit 1 oortje hoor. Nu stoort mij dit ten zeerste ^^.
Ik heb allerlei dingen geprobeerd:
- Elk contact punt schoongemaakt met alcohol, geen verandering.
- Elk los onderdeel getest.
- De oortjes op mijn computer - Werkt, uit beide oortjes
- Het tussenstukje getest met mijn mobiel op normale speakers - Werkt, uit beide speakers.
- De mobiel zelf getest. Andere set oortjes op mijn mobiel, werkt, uit beide oortjes.
Er is echter wel 1 manier waardoor ik het uit 2 oortjes kan, en dat is de male-plug van de oortjes er voor de helft in doen. Dan doet 'ie het wel (maar volgens mij ook minder 'vol geluid), maar dit is niet praktisch aangezien het er dan heel los in zit, en valt het er binnen de kortste keren uit.
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat het software matig is. Er zijn geen instellingen die de 'kanalen' kunnen regelen (als in rechts/links, mono/stereo). Ik zou dus m'n telefoon een Master Reset kunnen geven.
Dus, mocht dat geen goed idee zijn,
Ideeen?
Alvast bedankt
~Maarten
Hallo,
Ik sta werkelijk voor een raadsel

Heb al ruim een jaar de 'Sony Ericsson W(alkman)810i.
Daarbij heb ik een 'headset', genaamd de 'HPM-70'. Zie plaatje:

Nu is het sinds een paar weken zo, dat als ik alles aansluit, de muziek maar uit 1 oortje hoor. Nu stoort mij dit ten zeerste ^^.
Ik heb allerlei dingen geprobeerd:
- Elk contact punt schoongemaakt met alcohol, geen verandering.
- Elk los onderdeel getest.
- De oortjes op mijn computer - Werkt, uit beide oortjes
- Het tussenstukje getest met mijn mobiel op normale speakers - Werkt, uit beide speakers.
- De mobiel zelf getest. Andere set oortjes op mijn mobiel, werkt, uit beide oortjes.
Er is echter wel 1 manier waardoor ik het uit 2 oortjes kan, en dat is de male-plug van de oortjes er voor de helft in doen. Dan doet 'ie het wel (maar volgens mij ook minder 'vol geluid), maar dit is niet praktisch aangezien het er dan heel los in zit, en valt het er binnen de kortste keren uit.
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat het software matig is. Er zijn geen instellingen die de 'kanalen' kunnen regelen (als in rechts/links, mono/stereo). Ik zou dus m'n telefoon een Master Reset kunnen geven.
Dus, mocht dat geen goed idee zijn,
Ideeen?
Alvast bedankt

~Maarten
Laatst bewerkt: