tobiastheebe
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2012
Ik heb hier een harde schijf liggen van Seagate, een Barracuda 2000 GB, type ST2000DM001. Ik heb met deze schijf het probleem dat deze op bepaalde perioden niet "aanspreekbaar" is. De lees- en/of schrijfsnelheid liggen dan dus op 0 b/s.
Dit is het resultaat van twee benchmarks van de schijf in HD Tune Pro:

Op de tweede grafiek is een duidelijk dal in de grafiek te zien rond 900 GB. De snelheid is laag omdat de schijf op het moment van de benchmark was aangesloten d.m.v. een USB-adapter.
Dit is de status van de schijf in CrystalDiskInfo:

Hier is duidelijk niets vreemds op aan te merken. De schijf heeft tevens nog weinig draaiuren gemaakt.
Is er iemand die hier meer over op kan merken? Indien meer informatie benodigd is, lever ik deze uiteraard graag aan. De schijf bevat geen gegevens en mag gewist worden.
Dit is het resultaat van twee benchmarks van de schijf in HD Tune Pro:

Op de tweede grafiek is een duidelijk dal in de grafiek te zien rond 900 GB. De snelheid is laag omdat de schijf op het moment van de benchmark was aangesloten d.m.v. een USB-adapter.
Dit is de status van de schijf in CrystalDiskInfo:

Hier is duidelijk niets vreemds op aan te merken. De schijf heeft tevens nog weinig draaiuren gemaakt.
Is er iemand die hier meer over op kan merken? Indien meer informatie benodigd is, lever ik deze uiteraard graag aan. De schijf bevat geen gegevens en mag gewist worden.
Laatst bewerkt: