Beste Forumleden,
Van de week heb ik bovenstaande NAS gekocht.
Nu wil ik deze installeren maar loop ik gelijk in het begin al tegen een probleem aan.
Ik heb de bijgeleverde software geïnstalleerd.
Als ik onder deze computer kijk ziet ik onder het kopje Netwerk de Nas wel staan.
Als ik hier op dubbelklik kan ik wel inloggen op de account die ik heb aangemaakt.
Nu wil ik de nas echter als Netwerkschijf (dus met een harde schijf nummer zeg H
maar dan krijg ik de volgende foutmelding (zie bijlage) 

"Error Listing shares device 'Nas' Toegang geweigerd"
Weet iemand wat ik verkeerd doe of waarom ik deze niet kan benaderen?
Ik heb op youtube een filmpje gevonden waarin het proces wordt uitgelegd echter kom ik dus al niet voorbij stap 1.
Ik maak gebruik van Windows 7 en heb een modem/router die standaard door UPC geleverd wordt.
In heb de NAS rechtstreeks in deze modem geplugd.
Ik hoor graag.
Alvast bedankt !
Van de week heb ik bovenstaande NAS gekocht.
Nu wil ik deze installeren maar loop ik gelijk in het begin al tegen een probleem aan.
Ik heb de bijgeleverde software geïnstalleerd.
Als ik onder deze computer kijk ziet ik onder het kopje Netwerk de Nas wel staan.
Als ik hier op dubbelklik kan ik wel inloggen op de account die ik heb aangemaakt.
Nu wil ik de nas echter als Netwerkschijf (dus met een harde schijf nummer zeg H

"Error Listing shares device 'Nas' Toegang geweigerd"
Weet iemand wat ik verkeerd doe of waarom ik deze niet kan benaderen?
Ik heb op youtube een filmpje gevonden waarin het proces wordt uitgelegd echter kom ik dus al niet voorbij stap 1.
Ik maak gebruik van Windows 7 en heb een modem/router die standaard door UPC geleverd wordt.
In heb de NAS rechtstreeks in deze modem geplugd.
Ik hoor graag.
Alvast bedankt !