search.conduit.com verwijderen van chrome lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijs49

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2014
Beste lezer!

Iedere keer wanneer ik chrome opstart komt dat irritante ''search.conduit.com'' met een Bing Toolbar tevoorschijn.
Mijn besturingssysteem is win7 64 bits
De stappen die zijn ondernomen zijn de volgende.

1-In chrome geschiedenis en cookies verwijderd
2-AdwCleaner
3-Junkware Removal Tool
4-Ccleaner
5-SpyHunter
6-Na iedere cleaner pc opnieuw opgestart
7-Na iedere handeling chrome niet opgestart.
8-Chrome verwijderd - pc opnieuw opgestart- chrome via IE geínstalleerd en ja hoor.....daar komt ie weer!

Wie het weet mag het zeggen - iedere reactie is welkom.

Ben benieuwd!
Gijs

Het is een programma dat op een of andere manier gedownload is. Als je naar je configuratiescherm gaat en programmas verwijderen staat er ergens het programma search protect van de maker conduit. Die verwijderen en dan zou het moeten oplossen.

Dank voor je reactie!

Daar had ik ook al naar gekeken, maar het staat er echt niet tussen - ook niets wat daar op lijkt.
Ook onder -start / programma's en bestanden zoeken met het woord ''search'' wordt niets gevonden.

Ga in Chrome eens naar instellingen, dan naar '' bij opstarten '' : Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen. Pagina's instellen
Staat daar search.conduit.com bij? Verwijderen door te selecteren en het kruisje te klikken.

Hoop dat dit de oplossing voor je is :)

Ga in Chrome eens naar instellingen, dan naar '' bij opstarten '' : Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen. Pagina's instellen
Staat daar search.conduit.com bij? Verwijderen door te selecteren en het kruisje te klikken.

Hoop dat dit de oplossing voor je is :)

Goh! Was er toch van overtuigt dat ik daar al gekeken had. Niet dus, en search.conduit.com stond daar en is nu gewist.
Vooralsnog is het probleem nu opgelost.

Allen hartelijk dank voor het meedenken! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan