Searchpage.html (Studiobart kijk ook hier ff)
Ik haal hem nu toch even uit "Helpmij tegen spyware offensief (deel 4)", want het wordt nu echt onoverzichtelijk.
Me probleem, iedere keer als ik me internet explorer opstart dan zie ik searchpage.htm.
-Ik heb eerst me addware laten scannen en die vond niks.
-Toen hijackthis gestart en ik zag al die searchpage dingen staan en die heb ik allemaal afgevinkt en gefixed.
-Toen nog CWshredder gestart, maar die vond niks.
-Toen ie weer opgestart en ja hoor searchpage was weer terug, hijackthis weer opgestart en zag idd dat het weer allemaal terug was in register.
Ik heb toen me log gepost, maar nooit een antwoord gehad..
Maar ik zag dat studiobart hetzelfde in zijn register had staan dus ik ging even zijn replies en antwoorden volgen.
En hij kreeg als laatste antwoord:
Dan een reply van hem later zegt hij dat hij er geen last meer van heeft.
Nu mijn vraag Studiobart, wat heb jij in godsnaam gedaan om het weg te halen??
Pieter wat is dan het nut van updaten? Als ik update ben ik het dan kwijt? Ik heb eerder het gevoel dat er ergens iets op me HD staat die het steeds in me register loopt te dumpen.
Ik hoop nu dat iemand mij precies kan vertellen wat te doen om die ****in irritant search.htm weg kan krijgen!
P.S. Mensen ga aub niet reply-en dat ik verkeerd heb gepotst en dat ik die de thread Helpmij tegen spyware offensief (deel 4)" moet, want veel mensen hebben last van deze "searchpage.htm". Ik heb nog steeds geen goede oplossing gezien dan behalve "hijackthis en cwshredder" en die werken niet
Ik haal hem nu toch even uit "Helpmij tegen spyware offensief (deel 4)", want het wordt nu echt onoverzichtelijk.
Me probleem, iedere keer als ik me internet explorer opstart dan zie ik searchpage.htm.
-Ik heb eerst me addware laten scannen en die vond niks.
-Toen hijackthis gestart en ik zag al die searchpage dingen staan en die heb ik allemaal afgevinkt en gefixed.
-Toen nog CWshredder gestart, maar die vond niks.
-Toen ie weer opgestart en ja hoor searchpage was weer terug, hijackthis weer opgestart en zag idd dat het weer allemaal terug was in register.
Ik heb toen me log gepost, maar nooit een antwoord gehad..

En hij kreeg als laatste antwoord:
Geplaatst door Pieter Arntz
Hoi studiobart,
Even afgezien van die searchpage troep (die we toch niet weg krijgen als je niet kunt updaten) zijn de bovenstaande er allemaal sinds het laatste log (hoelang geleden?) bij gekomen.
Is het niet een goed plan om te formatteren en deze keer wat beveiliging erop te zetten?
Groetjes,
Pieter
Dan een reply van hem later zegt hij dat hij er geen last meer van heeft.
Nu mijn vraag Studiobart, wat heb jij in godsnaam gedaan om het weg te halen??
Pieter wat is dan het nut van updaten? Als ik update ben ik het dan kwijt? Ik heb eerder het gevoel dat er ergens iets op me HD staat die het steeds in me register loopt te dumpen.
Ik hoop nu dat iemand mij precies kan vertellen wat te doen om die ****in irritant search.htm weg kan krijgen!
P.S. Mensen ga aub niet reply-en dat ik verkeerd heb gepotst en dat ik die de thread Helpmij tegen spyware offensief (deel 4)" moet, want veel mensen hebben last van deze "searchpage.htm". Ik heb nog steeds geen goede oplossing gezien dan behalve "hijackthis en cwshredder" en die werken niet

Laatst bewerkt: