Search.live.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
:evil::evil: Wie helpt me af van die ellendige search.live.com gebeuren.
Als ik een scheet laat komt die al voor op mijn scherm. Als je toevallig wat mistypt in je adresbalk hoppa een lading sh*t op je scherm.
Werk normaal met Firefox en google en soms met explorer. Dan is het gelijk raak. Wat een ramp is die laatste

Wie o Wie verlost mij van de explorer indoctrinage grrrrrrrrrrrrr

alvast bedankt

Ps: heb geen searchbar ook nooit geïnstalleerd

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik snap even het probleem niet helemaal, maar heb je Live Search misschien als startpagina staan in je browser ?

Je hebt die toolbar bij het installeren van MSN live gewoon "cadeau" gekregen [vergeten vinkje weg te halen]
Hij is met Revo goed te verwijderen, maar zit wel op 5 á 6 verschillende plaatsen..... uninstall alles waar het woord "live toolbar" in voorkomt...

search live

Allereerst; hartelijk dank voor jullie snelle reaktie.:thumb:

@ErpCity: Na installatie van dat prog. Revo, heb ik niets kunnen vinden wat maar zou lijken op search.live.
De daarna geïnstalleerde Superantispyware heeft ook niets kunnen vinden. Helemaal niets. Ook wel logisch want ik gebruik No-aware Prof + de livecheck van ze en daarbij ook nog NoAdaware. Als virusscanner heb ik Kaspersky 7.
Je adviseerde: In IE kun je bij Extra > Internetopties> Algemeen, bij het vakje "zoeken" een andere zoekmachine als standaard instellen.. ScreenShot012.gif Zoals je op het plaatje kunt zien staat er nergens iets van een zoekmachine instellen.

@LoonyTune
Het is erg simpel. Nee, ik heb geen live searchbar van microsoft. Ik gebruik de Microsoft explorerSh*t bij hoge uitzonderingen bv als er bepaalde sites zijn die dingen niet willen doorgeven op Firefox of het testen van nieuw ontworpen pagina's.
Heb een "vreemde"Crash gehad (server op mijn PC liep vast). Toen ik explorer wilde gebruiken kreeg ik regelmatig de search.live.com te zien in de adresbalk en daaronder gelijk de zoekellende die ze afgeven. Terwijl ik standaard GOOGLE als hompage heb.
Normaal in Firefox tik he bv alleen telegraaf in de adresbalk en hoppa telgraaf.nl schiet te voorschijn. Bij explorer krijg je me een lading troep door die search.live.com en daar wil ik vanaf.

Problemen dus nog niet opgelost. Nog meer opties?
Hoor het graag van jullie

Sorry.... ik ging er van uit dat je de laatste Internet Explorer had... IE7

Daar kun je dat instellen en [gelukkig] verwijderen...

attachment.php

Vervolscreen:
attachment.php

Zoek met Revo naar "Live toolbar"... Deze nestelt zich in IE maar ook in Outlook e.d. .....

Bijlagen

• IE7 screen.jpg
    IE7 screen.jpg
    66,5 KB · Weergaven: 58
  • IEscreen2.jpg
    IEscreen2.jpg
    30,5 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Verplaatst Overige software --->>> Spyware problemen.

Search.live

@ master Lex, :D
Sorry maar volgens mij is het geen spyware maar de standaard zoekmachine van Microsoft alhoewel ik me wel voor kan stellen dat je het topic verplaatst. Immers; wie zou Microsoft niet onder de virussen en spyware plaatsen :D:D

@ErpCity
Zoals eerder beschreven heb ik geen live toolbar/searchbar van Microsoft op mijn pc zitten.
Revo vond trouwens helemaal niets daarvan zelfs niet de installer.

Iemand nog ideeën?

Alvast bedankt

Update de browser naar IE7..... ? Daar kun je het ding tenminste uitschakelen.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan