search the web dl 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapioo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2003
heb idd 2x mijn probleem over serach the web gelanceerd en het werd 2x gesloten omdat het niet zou kloppen. Ik kan geen log sturen van spybot omdat volgens de opgave ik eerst alles moet verwijderen. Serach the web files zitten hier niet meer in, dat was een maand geleden wel het geval en die zijn verwijderd, maar toch komt het probleem iedere keer terug. Wat te doen? Spybot runnen , loggen en niet verwijderen?

Geplaatst door jaapioo
heb idd 2x mijn probleem over serach the web gelanceerd en het werd 2x gesloten omdat het niet zou kloppen. Ik kan geen log sturen van spybot omdat volgens de opgave ik eerst alles moet verwijderen. Serach the web files zitten hier niet meer in, dat was een maand geleden wel het geval en die zijn verwijderd, maar toch komt het probleem iedere keer terug. Wat te doen? Spybot runnen , loggen en niet verwijderen?

Het is je al een paar keer gelukt om een HijackThis-log te plaatsen, alleen niet op de goede plek. Doe dat dus nog eens, maar dan wel op de juist plaats. Hier dus: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=144016 Gewoon op "Reageer op bericht" drukken en dan het log daar plakken. Succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan