search the web?

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicalsan

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Hey

Om de een of andere duistere reden is de zoekfunctie van internet explorer veranderd. Hier krijg ik in plaats van de originele 'zoek', nu 'search the web'. Hoe verander ik dit opnieuw? Adaware en spybot vonden niets...

Bijlagen

• search the web.jpg
    search the web.jpg
    90,7 KB · Weergaven: 20
Als je met rechts ergens in de balk klikt waar zoeken ook staat en je kiest voor aanpassen en dan daar voor beginwaarden, werkt dat?

het wordt nog beter... Nu krijg ik een pop up telkens ik internet explorer open. Het lijkt een startpagina, maar ik kan deze op geen enkele manier afsluiten. Enige oplossing is: een item aanklikken, en het nieuwe venster met ctrl-alt-del afsluiten, dan verdwijnt de startpagina ook. Dit wordt vreselijk irritant! Het heeft iets te maken met een hotbar(deze website wordt door explorer gezocht bij het starten...) Mijn startpagina van explorer verandert gelukkig niet.

en nog beter... ik kan geen spelletjes meer spelen (online) Ik krijg gewoon geen verbinding...

Ik heb ondertussen door dat dit bericht eigenlijk onder spyware hoort. Kan iemand het verzetten?

Lees het begin van dit topic eens en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht AdAware en/of Spybot niet helpen plaats dan aldaar ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

hey!

bedankt, blijkbaar had spybot niet de laatste update... 't is opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan