Searchbar :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masterer

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Ik heb zo'n blauwe bar: waar search op staat en dan komen er onderwerpen op. Als ik um wegdruk komt ie weer terug bij de volgende site of vernieuwing, hoe haal ik deze weg??? Ik heb Ad-Aware al gedraaid, en er komt nix meer in voor....(heb zo'n gevoel dat door msn plus installatie komt )

Alvast bedankt!!

die search bar kan je gewoon wegvinken bij Beeld--> werkbalken in je internet explorer

MzzL
SeaB

@Seabert: lees de vraag nog eens goed:D. Zoiets heet spyware en dat kun je wel uitvinken maar komt gewoon weer terug... Was het maar zo simpel.

sorry:o wist niet dat ie elke keer weer terug kwam ja dan moet je ff ad-aware draaien ofzo

mZZl

sEAb

Hahah LOL, lees zijn bericht nou eens helemaal:8-0: :D :D :p.

Hahahaha, maaruh ik moest dat ff lezen, dat heb ik gedaan alleen voor dat prog:Hijack This. staat geen enkele link die werkt..... Dus heb je een link? of adres, zet em ff neer :D

spybot

Hoi Masterer,

Moet je spybot - search and destroi even downloaden, die haalt hem wel weg.
Even zoeken met Google.

suc6
Debby

Ik heb dat gebruikt en het komt idd in de lijst voor.. Nu heb ik dat in regedit gedelete en het is weg!!:D TOTDAT ik me pc opnieuw heb opgestart:( Dan is het er namelijk weer... Kan ik hem ook met het programma voorgoed laten verwijderen?? Alvast bedankt..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan