SeaSoft Studios

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Ik heb deze website gemaakt in samenwerking met een aantal vrienden. Het gaat om een website voor een designbedrijf van ons. Ik zou graag wat commentaar hierop krijgen.

Tevens zijn de eerste vijf aanvragen die we nu in behandeling nemen gratis, ook voor jullie.

Hopende op een hoop positieve reacties,
Voor SeaSoft Studios,
Bas Dalenoord

mooie website ,
alleen als het nederlands is waarom typ je het dan in het engels

But we're not just simple designs ??

Dat zal designers moeten zijn neem ik aan !!

© Your Company Name | Site Map
Web Development by WebDevelopmentQuote.com

Leg dat eens uit? :rolleyes:

© Your Company Name | Site Map
Web Development by WebDevelopmentQuote.com

Leg dat eens uit? :rolleyes:

Het is gebaseerd op een background van hun, maar dat is gedaan door een vriend van mij. Das nog een kleine bug, maar die word er uitgehaald.

En de site is in het engels voor een groter bereik onder de mensen, we werken namelijk op continentale basis.

En je gebruikt een .tt?

Dan komt er reclame bovenaan te staan. Ziet er niet professioneel uit.

Dan nog:
As you can see, we're really cheap in comparisement to our concurrents.

Zou ik van maken:
As you can see, we are relatively cheap compared to our competetors.

Want concurrents bestaat niet in het engels.
Zo zijn er nog wel meer.
Ik zou zeggen, pak er een engels woordenboek bij.

En je gebruikt een .tt?

Dan nog:

Zou ik van maken:

Zo zijn er nog wel meer.

Zeker even een woordenboek bij pakken anders komt het zeer knullig over als je internationaal wil. Ik zou eigenlijk zeggen, ga eerst voor NL en kijk wat je daar bereikt.

De site ziet er goed uit. Maar heb wat kunnen ontdekken:

Als ik mijn venster kleiner maak, en de pagina word langer (scrollbar), en ik ga dan naar een andere pagina, versprint hij in de breedte. Dit hoort niet denk ik, maar het is maar een kleinigheidje. Ik heb dit probleem alleen kunnen vinden op de Contact Us pagina. Beter kijk je de rest ook even na.

Ook zat ik op de Contact Us pagina, en als je die link nog eens aanklikt krijg je een "niet gevonden" melding.

Dus biede problemen liggen bij de Contact Us pagina.

Ook 1 klein detail. Onder aan de website staat het linkje I4U Development. Als je daar op klikt blijf je in hetzelfde venster. Het beste is natuurlijk om je klanten op je website te houden, dus zorg ervoor dat er dan een nieuw scherm opent.

Verder goeie site, maar inhoud moet nog uitgebreider denk ik. Dit zullen jullie denk ik al wel in de planning hebben.

Als laatste nog 1 ding. En dat is je logo. Hij is niet recht. Studios staat gecentreerd onder SeaSoft, maar Holland staat niet gecentreerd onder Studios. Detail he :P

Gr Robbin

ps. nice div work :)

Laatst bewerkt:
Inderdaad hebben we wat problemen met de contactpagina, aangezien deze in PHP staat, waardoor hij anders gelezen word, maar dat probleem is binnnenkort verholpen.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer rustgevende site. (mooi wit leeg scherm.....)

Dit ligt aan de gratis host die we (nog) gebruiken.

Zeker even een woordenboek bij pakken anders komt het zeer knullig over als je internationaal wil. Ik zou eigenlijk zeggen, ga eerst voor NL en kijk wat je daar bereikt.

We hebben het eerder al in NL geprobeerd, maar da's niet gelukt. Vandaar dat we het nu zo doen. En we zijn bezig met het debuggen en verbeteren van de grammatica.

En je gebruikt een .tt?

Dan nog:

Zou ik van maken:

Zo zijn er nog wel meer.

Dat .tt-adres is maar tijdelijk, totdat de website helemaal klaar is.

En er is nu ook een update geweest, waarin alle fouten die hier zijn vermeld, eruit zijn gehaald, dus graag had ik nogmaals een beoordeling.

Hopende op een hoop positieve reacties,
Namens SeaSoft Studios,
gast0231

Inderdaad hebben we wat problemen met de contactpagina, aangezien deze in PHP staat, waardoor hij anders gelezen word, maar dat probleem is binnnenkort verholpen. En dat logo is een afbeelding waardoor het nu nog vrij moeilijk aan te passen is.

Oke, het logo is makkelijk aan te passen aangezien je een vertical gradient hebt gebruikt. Maar dit is al opgelost zag ik. Maar de site ziet er goed uit, ook de html ziet goed geordend en goed omgebouwd uit.

HTML:
<link href="css/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<!--[if IE ]>
<link href="css/ie.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<![endif]-->
</head>

Van dat soort stukjes ben ik helemaal lyrisch. Héél veel mensen hebben er problemen mee om hun site in alle browsers werkende te krijgen. terwijl het vrij eenvoudig is op te lossen.

HTML:
<link href="css/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<!--[if IE ]>
<link href="css/ie.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<![endif]-->
</head>

Van dat soort stukjes ben ik helemaal lyrisch. Héél veel mensen hebben er problemen mee om hun site in alle browsers werkende te krijgen. terwijl het vrij eenvoudig is op te lossen.

Das waar, maar je moet dan wel een heel "Cascading Style Sheet" voor IE maken, en das best veel werk. Momenteel werken we nog een beetje aan die stylesheet, dus het kan zo zijn dat het nog niet 100% werkt.

We zijn bezig met een grammaticale verbetering van de website, maar dit gaat nog wel even duren.

Al is de tijd niet het probleem, aangezien we pas 14 t/m 18 zijn, dus we hebben nog wat jaartjes te gaan.

Geld het aanbod nog van de eerste 5 gratis designs? en zijn ze nog niet op, neem a.u.b. contact met me op r-conjour[AT]home[DOT]nl

Groetjes, robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan