• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Secondaire as verspringt mijn stapelende kolom en spreiding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkt niet echt makkelijk voor de helpers hier.

Code:
=SERIES(;'I:\LO\Meerwaarde Verondieping\Verondiepingsprojecten\5. Plas Heldingen Vianen\[Waterkwaliteit Vianen plas Helsdingen totaal.xlsx]samengevoegd'!$B$2:$B$53;'I:\LO\Meerwaarde Verondieping\Verondiepingsprojecten\5. Plas Heldingen Vianen\[Waterkwaliteit Vianen plas Helsdingen totaal.xlsx]samengevoegd'!$C$2:$C$53;1)

Plaats een bestand zonder koppelingen naar een extern bestand. De hele opzet vind ik nogal chaotisch maar zal waarschijnlijk zijn omdat je er een voorbeeldje van hebt willen maken. Het is beter om een voorbeeld te plaatsen met hoe het werkelijk in elkaar steekt.

Bekijk bijlage Relatie Ton en waterkwaliteit.xlsx

ik heb het bestand aangepast. 2 tabellen gemaakt: de eerste met toegepaste grond en de tweede de waterkwaliteit.
Ik heb 3 grafieken gemaakt en de hoogste kolom rood gemaakt. Als je dan naar de x as kijkt dan is die bij elke grafiek anders.

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan