• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Secondes omwisselen met datum.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rojod
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rojod

Banned
Lid geworden
27 dec 2010
Beste,

In exel wil ik een grafiek maken, maar nu doet hij raar. Bovenin heb ik gezet dat de eenheid in secondes zijn. Als ik dan ergens daaronder 6-10 of 11-15 neerzet, maakt exel er 6-okt of nov-15 van. Kan iemand dit oplossen?! Ik moet het morgen inleveren, dus heb minder tijd en niemand weet het...

MvG,
Rojod.

Laatst bewerkt:
Nu is dat aardig gelukt, maar wil hij er geen grafiek van maken...

Sinds wanneer is de notatie van seconden in Excel zo... 6-10???? Hoeveel seconden is dat dan???
Als je het nou op de standaard tijdnotatie houdt, gaat het vast wel goed... 00:00:10 (voor 10 seconden).

Groet, Leo

hier het exeldocument

het moet zo vanwege opdracht en omdat ik er een grafiek van wil maken
het gaat om 6 sec tot 10 sec

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ja, heb al op google gevraagd, en zus gevraagd......... Niemand MAAKT hier mijn huiswerk op mij na, maar helpt mij, bij iets wat hier, van mijn kant op een bug lijkt....

Laatst bewerkt door een moderator:
Je krijgt het niet helemaal kado:
Bekijk en verander het celformaat.

Selecteer het bereik A2:A13. Rechtsklik op de muis en kies voor Format Cells (cel opmaak). Kies dan voor het tabje 'Number' (nummer) en kies voor de categorie 'Text' (tekst). Klik op OK en vanaf dat moment zou alles goed moeten gaan met invoer...

Groet, Leo

Deel 1: Gelukt!

Je krijgt het niet helemaal kado:
Bekijk en verander het celformaat.

Had ik gister gedaan, werkte niet...

Selecteer het bereik A2:A13. Rechtsklik op de muis en kies voor Format Cells (cel opmaak). Kies dan voor het tabje 'Number' (nummer) en kies voor de categorie 'Text' (tekst). Klik op OK en vanaf dat moment zou alles goed moeten gaan met invoer...

Groet, Leo

Ik heb het gevolgd en gedaan, nu doet hij wel gewoon 6-10 ipv 6-okt. Gister, toen ik alleen dat hokje deed, maakte het niks uit. Kan dit kloppen?

Alsnog bedankt!

Deel 2: Gelukt!

Nu is dat aardig gelukt, maar wil hij er geen grafiek van maken...

Vergeten dat hij met V, L, E en K geen griefiek kan maken... Zal de netversie hiero posten, voor de liefhebbers!

Thnx allemaal!

Uiteindelijke resultaat!

Hier de netversie:

BESTAND TE GROOT

Is dus op te vragen bij mij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan