Secret Page

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr-02

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
47
Hallo,

Hoe kan ik een pagina verstoppen en die beveiligen met een code (voor op m'n website)
je kan natuurlijk gewoon de file in je url typen ofzo maar ik wil iets anders.

dus een geheime pagina die verstopt zit en met een wachtwoord / loginnaam beveiligt

greetzz
florian
 
Bedoel je iets als dit?

Greetz : Jer:cool:en.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik had dat ook al eerder gezien , begrijp enkel niet wat dit met dit onderwerp te maken heeft. :p
Jeroen, wat is de opzet hiervan ?
 
Ja ik had dat ook al eerder gezien , begrijp enkel niet wat dit met dit onderwerp te maken heeft. :p

Dit om de pagina te beveiligen.
Je kan in de "array", waar ik in de broncode zelf uitleg bij geef, specifieke vragen stellen die alleen de juiste personen kunnen beantwoorden. Bij een verkeerd antwoord wordt de bezoeker terug gestuurd naar de hoofdpagina of pagina vanwaar ze komen.
Bij een juist antwoord, krijgt de bezoeker de gewenste pagina te zien.

Het hoe wordt uitgelegd in de bijlage, die ook meteen de broncode bevat die nodig is, en in de broncode van de pagina die beveiligd moet worden, gezet moet worden.



Greetz : Jer:cool:en.
 

Bijlagen

  • qandaprotected.txt
    1,2 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Toch is het vaag wanneer je op jouw website komt, enige uitleg ontbreekt daar, en is toch wel welkom.:cool:
 
Toch is het vaag wanneer je op jouw website komt, enige uitleg ontbreekt daar, en is toch wel welkom.:cool:

Gelijk heb je , maar en is eenheel nieuwe site op komst, daarmee dat de huidige wat achter geraakt. :(

Greetz : Jer:cool:en.
 
even terug naar de vraag: hier vind je een progje om de klus te klaren. Ik gebruik het naar volle tevredenheid
 
Heb ik ook al gebruikt, en was er ook tevreden van.
Heel goede tool voor het beveiligen met meerdere paswoorden en logins.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Iedereen bedankt !!! :cool:

Het is percies mat ik zocht !
Alleen moet je dat registreren anders heb je die banner :-(
Kan iemand me de serial number(s) geven aub :-D
ik heb al zitten zoeken in de code waar die banner zit verstopt, maar ik vind hem niet :-(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan