Secure Zone van True Image

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb een secure zone gemaakt op een aanhangende usb HD. Als ik nu een Image wil maken van C naar die schijf dan kan ik nergens de Secure Zone vinden waar die Image opgezet moet worden. Alleen de aanhangende HD komt in beeld en het lijkt er op dat daar ook de Image opkomt. Hoe moet ik dit aanpakken???

Als het goed is krijg je bij het maken van een image deze keuze (zie afb.)

Maar waarom zet je ze in de ASZ neer ?

Bijlagen

• ASZ.jpg
    ASZ.jpg
    53,5 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Als het goed is krijg je bij het maken van een image deze keuze (zie afb.)

Maar waarom zet je ze in de ASZ neer ?

Dat krijg/kreeg ik niet, heb nu nieuwe computerconfiguratie, mogelijk functioneerde een en ander niet op de ouwe computer. Ik wil ASZ gebruiken om te voorkomen dat ik bij het terugzetten corrupted archives krijg te zien zodat restoer niet mogelijk is. Dit dus op aanraden van Acronis zelf. Tot nu toe vrijwel altijd een mislukte restore wegens een corrupted archive. Maar Harry Snor wees mij erop dat dit vermoedelijk aan kaduke hardware zal liggen, dus mogelijk is de ASZ niet meer nodig.
We zullen zien en ik bericht nog.

Zelf gebruik ik de SZ alleen voor de eerste back-up, de rest gaat op een andere partitie of ext. HDD.
Ik blijf liever zelf baas over welke back-up ik bewaar, en welke niet, het nadeel van de SZ is dat je het daar niet in de hand hebt.
Acronis verwijderd de oudste back-up als er niet genoeg ruimte is voor de laatste.

Zelf gebruik ik de SZ alleen voor de eerste back-up, de rest gaat op een andere partitie of ext. HDD.
Ik blijf liever zelf baas over welke back-up ik bewaar, en welke niet, het nadeel van de SZ is dat je het daar niet in de hand hebt.
Acronis verwijderd de oudste back-up als er niet genoeg ruimte is voor de laatste.

Ok, maar mijn probleem was eigenlijk dat ik die secure zone helemaal nergens zag opdagen om hem te gebruiken. Maar alles is opgelost met mijn nieuwe computerconfiguratie. Alles loopt nu perfect, Wat betreft de Sec. Zone neem ik je tip ter harte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan