Sardonis
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 nov 2009
Hoi , sinds een tijdje werkt security center-services niet meer. Ik kwam daarachter doordat het icoontje van Norton 360 niet meer in de taakbalk stond en ik deze ook niet meer aan de praat kreeg door meermaals op de snelkoppeling te klikken.
Na verwijdering van Norton kreeg ik dan ook niet de melding dat de laptop niet meer beveiligd was.
Ook het proberen in te schakelen van het center via "uitvoeren" werkt niet , dan krijgen we de melding dat één of meerdere activex niet kunnen worden weergegeven.
Ik heb al wat gegoogeld maar tot op heden nog geen oplossing gevonden en ik hoop dan ook via deze weg een complete installatie van windows te vermijden.
Het betreft een laptop met windows Xp op , voorheen Vista.
Alvast bedankt!:thumb:
Na verwijdering van Norton kreeg ik dan ook niet de melding dat de laptop niet meer beveiligd was.
Ook het proberen in te schakelen van het center via "uitvoeren" werkt niet , dan krijgen we de melding dat één of meerdere activex niet kunnen worden weergegeven.
Ik heb al wat gegoogeld maar tot op heden nog geen oplossing gevonden en ik hoop dan ook via deze weg een complete installatie van windows te vermijden.

Het betreft een laptop met windows Xp op , voorheen Vista.
Alvast bedankt!:thumb: