security master Av hoe kom ik er van af????

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo

ik was gister op google rond aan het kijken. en ineens krijg ik security master Av op me pc
nu is de vraag ik kan hem niet verwijderen via configuratie schermen en dan software
hoe kan ik hem verwijderen?????

De kans is wel groot dat je het kan deïnstalleren als je uw computer opstart in veilige modus.

XP: Open Start en klik op Uitvoeren: typ in "msconfig"
Of open taakbeheer (Ctrl + Alt + Delete), klik bovenaan in de menubalk op Bestand --> Uitvoeren en typ in "msconfig"

Open het tabblad "Computer opstarten" en vink onderaan de selectiebox "Opstarten in veilige modus" aan.

Start de computer opnieuw op en probeer het zo via configuratiescherm te verwijderen.

Vergeet die de checkbox achteraf niet uit te vinken, anders blijf je je computer in veilige modus opstarten (ook weer hetzelfde proces maar ditmaal uitvinken).

Hoi,
ik hbe dus hetzelfde probleem als eric. Ik probeer op elk forum iets te vinden, hier dus ook. Maar bij de suggestie van s5057285 ) Ctrl+alt+delete) krijg ik het volgende bericht:
Application cannot be axecuted. The file taskmgr.exe is infected. Do you want to activate your antivirus now?

Hier kun je dus op Ja en Nee klikken. Als je op Ja klikt, ben je vereist om een ebstand te kopen voor "slechts" 70 pond.
Ook andere websites zeggen dat dit bestand absoluut niet goed is voor je pc, en je het zo snel mogelijk meot verwijderen. MAAR HOE?!

Help aub! Ik kan niet eens meer internet explorer opstarten, dus meot alles maar met firefox, en daar hbe ik een hekel aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan