Security Shield verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag die tekens naast Geforce en adapters bij apparatenbeheer.

Die ISATAP en 6-to-4 drivers kun je voorlopig negeren, want we gebruiken in NL voorlopig zowiezo nog vooral IPv4 ipv. IPv6.
Wat wél opvalt is dat de driver van Nvidia Geforce 6400 GT blijkbaar niet gestart is én ik weer in je bijlage die AMD Video zie staan, waar die dan ook maar vandaan komt...
Tsja, misschien is het gewoon handiger opnieuw te beginnen met Windows installeren, nu we de standaard methoden voor het oplossen van (video-)driverproblemen hebben uitgeprobeerd. Let wel op dat je je mail, bestanden, (mail-)wachtwoorden, savegames etc. veilig stelt op externe harde schijf o.i.d. voordat je gaat herinstalleren.

Tijs.

Ik woon in belgie en het is zo dat ik naar nieuwe stuurprogramma's zocht zojuist en toen vond ik er heb ik opnieuw opgestart en toen ging die foutmeldingsteken bij 8500 gt ( net voordat het ging opnieuw opstarten), maar toen het opnieuw opgestart was, was de probleem er nog altijd.

Moet ik windows nou helemaal opnieuw installeren enzo, of is het niet idealer om een nieuwe pc of een nieuwe videokaart te kopen.

ik vermoed dat het probleem in Windows zit en niet in je pc. Per slot is het pas misgegaan met/na dat security shield verhaal, als ik je goed begrepen heb.

Tijs.

Dus formateren bedoel je? En moet dat dan met de CD die ik meekreeg van de winkel?

We dwalen te ver af van je originele vraag. Ik ben hier niet om precies te weten hoe Windows op jouw pc geherinstalleerd moet worden. Vraag de winkel waar je 'm gekocht hebt hoe dat zou moeten.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan