security suit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy27

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2010
Berichten
2
hallo,
ik weet dat er vele tutorials op internet zijn om dit vervelende virus van je pc af te krijgen maar ben een beetje radeloos.
al deze tutorials draaien erom dat je de pc in veilige modus opstart en laat dit nu net het probleem zijn iedere keer als ik veilige modus wil opstarten dan herstart de pc zich vanzelf. heb echt geen idee meer hoe ik t programma eraf moet krijge en begin behoorlijk de ****** ervan te krijgen hoop dat iemand me hier kan helpen
 
khad malewarebyte er al opstaan omdat ik al eerder eens zoiets had gehad dat heb ik er toen goed vanaf gekregen dat was antimalware doctor dus ik heb dit al gedaan en er is niks veranderd helaas:( ik zal het zometeen nog eens proberen.
maar het probleem is meer ik kan niet meer op internet ik kan gewoon helemaal niks doen steeds als ik bijvoorbeeld msconfig doe dan vraagt windows toestemming dan klik ik doorgaan en dan komt er ineens een meldin dat het bestand geinfecteerd is
 
Dan lijkt het mij verstandiger om een HJT log op Nucia te posten.

Registreer eerst, post daarna een Hijackthis logje. (Inclusief je problemen, en wat je zelf hebt gedaan: Dus ook de meest recente Malwarebytes log)



Hoezo Ultimate boot disk? Dit is overduidelijk een virus probleem..
 
Laatst bewerkt:
Je kan er ook mee virusscannen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan