Seed niet verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
waarom seed die de bestanden niet verder hij bleeft steken op 0.077? en bij de ander blijft die steken op 0,503. Moet ik mischien wat aan de settings veranderen want nu staan standaard.

Alvast bedankt

uploaden gedisabled, problemen met de tracker? misschien later nog eens proberen, zal dan wel weer goed gaan denk ik

Owkj, kan het ook aan liggen dat er nu geen ontvangers zijn?? dus dat die daarom niet seed? want soms zie ik hem wel seeden maar nu bijvoorbeeld niet meer.

Hoi,

Dat klopt.
Als er geen ontvangers zijn kun je ook niet seeden!
Heb ik ook wel eens. Als er weinig interesse is in een download, is dat wel eens lastig!
Maar er valt niets aan te doen.:p

Gr,<Chico.

haha owkj bedankt , nog een vraagje

zegmaar ik moet seeden maar ik heb per ongeluk het bestand verwijderd van utorrent (zelf nog wel op me pc staan maarn niet meer in dat programmatje, hoe kan ik hem weer in utorrent zetten dat ie weer gaat seeden ,

Alvast Bedankt

haha owkj bedankt , nog een vraagje

zegmaar ik moet seeden maar ik heb per ongeluk het bestand verwijderd van utorrent (zelf nog wel op me pc staan maarn niet meer in dat programmatje, hoe kan ik hem weer in utorrent zetten dat ie weer gaat seeden ,

Alvast Bedankt
Precies dezelfde torrent file weer downloaden en openen, daarbij je downloadmap naar dezelfde als voorheen wijzen. Dan gaat ie gewoon weer verder van waar je gebleven was (het seeden dus).

Het kan zijn dat je je .torrent-file niet meer kan vinden. In dat geval jezelf ff navigeren naar C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\uTorrent daar staat een backup van al je gedownloade .torrents.

%username% natuurlijk ff vervangen voor je eigen gebruikersnaam in windows

bedankt winnup dat was dus de oplossing:D

Nogmaals bedankt:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan