SEGA Virtual Tennis voor PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter mlb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mlb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2004
Hallo,

Ik heb het spel Virtual Tennis voor de PC.
Nu heb ik het volgende probleem:

Het spel start normaal op, maar als ik wil gaan spelen sluit het spel automatisch af en keert terug naar Windows.

Ik heb het volgende besturingsysteem:

Windows xp pro met service pack 1
AMD athlon xp 2000+
128 MB DDR ATI radeon 9800 PRO

uit de problemen sectie van de desbetreffende site :

Problemen?
Een filmpje / spel wil niet laden, wat te doen?
Kijk goed of het filmpje wel helemaal uitgeladen is! Met een modem of ISDN kan dit soms vrij lang duren. Vaak is er geen laadbalk aanwezig, hier ziet u alleen een wit scherm.
Je hebt de Macromedia Flash Plugin niet geinstalleerd. Ga naar www.macromedia.com/downloads om deze te downloaden & installeren.
Je hebt de Macromedia Shockwave Plugin niet geinstalleerd. Ga naar www.macromedia.com/downloads om deze te downloaden & installeren.
De pc waarop je zit geeft je geen toegang op de site waar het filmpje of spel staat. Dit is bij veel scholen en openbare gebouwen het geval. Dan kun je alleen maar een andere pc pakken of de toegang vrijmaken.
Soms werkt een spel niet omdat uw pc (of browser) geen cookies accepteerd. U kunt cookies aanzetten bij 'Extra - Internet opties - Privacy' (IE).
Ik krijg een foutmelding.
Herlaad de pagina, soms doet hij het dan wel.
Als de error blijft neem dan contact met ons op. We zullen het probleem dan zo snel mogelijk verhelpen.

bron :

Het is geen spel op internet. het is een echt computerspel dat geinstalleerd moet worden.

Voorheen had ik nooit problemen

Dus weet iemand hier meer van?

groet mlb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan