MJKoolschijn
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2014
Hallo,
In mijn (inmiddels veel te grote programma) wil en een knop maken (dat lukt
), en daarna een folder selecteren. In die folder staan iedere keer al van documenten, maar onze meet programma zet er standaard ook 2 documenten in welke ik graag zou willen inlezen. nl. Report01.CSV & Report.TXT.
De te openen documenten veranderen niet qua naam, maar de folder wel. Vandaar dat ik de folder wil selecteren.
Uiteraard is mijn programma in excel, en zou dan ook beide documenten tijdelijk naar mijn excel willen kopieren (Tab 1: CSV & Tab 2 : TXT).
Ben niet heel ervaren, en programmeer vaak heel uitgebreid (omdat ik de korte snelle functie waarschijnlijk niet ken). Dus dacht laat het rommeltje wat ik reeds geschreven heb maar even achterwegen.
Hoop dat dit voor iemand gesneden koek.
Alvast bedankt.
Maarten
In mijn (inmiddels veel te grote programma) wil en een knop maken (dat lukt

De te openen documenten veranderen niet qua naam, maar de folder wel. Vandaar dat ik de folder wil selecteren.
Uiteraard is mijn programma in excel, en zou dan ook beide documenten tijdelijk naar mijn excel willen kopieren (Tab 1: CSV & Tab 2 : TXT).
Ben niet heel ervaren, en programmeer vaak heel uitgebreid (omdat ik de korte snelle functie waarschijnlijk niet ken). Dus dacht laat het rommeltje wat ik reeds geschreven heb maar even achterwegen.
Hoop dat dit voor iemand gesneden koek.
Alvast bedankt.
Maarten