selectbox met textveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frenske123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Hoi ,

Ik heb een selectbox met verschillende opties , echter wil ik in het bovenste veld en gewoon textveld zodat de bezoeker hier een eigen waarde kan invullen

is dit mogelijk en hoe ?

Vraag textbox

dat ligt eraan wat je wilt.
als je er een invulformulier van wilt maken, dan heb ik hier ook meteen een html-code daarvoor erbij, maar hier is even alleen dat stukje wat jij zoekt:
HTML:
<div><div class="wsite-form-field" style="margin:5px 0px 0px 0px;">
  <label class="wsite-form-label" for="input-116847137901744803">welke kies je? <span class="form-required">*</span></label>
  <div class="wsite-form-radio-container">
    <span class="form-radio-container"><input type="radio" name="_u116847137901744803" value="1"><label>1</label></span>
<span class="form-radio-container"><input type="radio" name="_u116847137901744803" value="2"><label>2</label></span>
<span class="form-radio-container"><input type="radio" name="_u116847137901744803" value="3"><label>3</label></span>
<span class="form-radio-container"><input type="radio" name="_u116847137901744803" value="4"><label>4</label></span>
<span><label>anders, namenlijk:</label></span>
<input id="input-755344805363977623" class="wsite-form-input wsite-input" type="text" name="_u755344805363977623" style="width:285px;"></span>
  </div>
</div></div>

"welke kies je?", "1", "2", "3" "4" moet je even zien als variabelen. dat sterretje geeft trouwens aan dat het veld verplicht in moet worden gevuld.
als je de rest van de HTML code van het invulformulier wilt hebben, moet je het even aan mij vragen.
graag gedaan.

Bedankt voor reactie !

Moet ik eens goed naar kijken , dit zijn radio buttons ,ik wil :

hier een veld waar bezoeker waarde kan ingeven ..en..vaste waarden zoals code hieronder(gaat om dezelfde naam-id)
Code:
<select name="naam">
      <option value="1">1</option>
      <option value="2">2</option>
      <option value="3">3</option>
    </select>

Laatst bewerkt:
kun je dat beter uitleggen? kun je er misschien een tekening van maken en die uploaden ofzo? ik kan vele soorten dingen in een enquêteformulier maken dus ik denk dat ik je wel kan helpen, maar dan moet je het eerst beter uitleggen.

Hoi

voorbeeld

PHP:
select name="naam">
      <option value="0">hier getal door bezoeker in te vullen</option>
      <option value="1">1</option>
      <option value="2">2</option>
      <option value="3">3</option>
    </select>

Het wordt gebruikt om een $ op te halen (php)

Nu staan er vaste waarden ,,moet ook , maar wil ook de mogelijkheid dat waar `hier getal door bezoeker in te vullen` staat de bezoeker zelf een getal kan invullen

(als dat al kan)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan