Selecteren met CTRL heeft een ongewenste extra functie

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcovg

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Berichten
205
Beste Mede Computerkenners,

ik hoop dat er iemand op dit forum is die me kan helpen ik heb namelijk een nogal ( voor mij ) onbekend probleem. ik heb op google wat gekeken maar kon niet echt iets vinden het komt ook omdat het probleem moeilijk te omschrijven is het volgende gebeurt :
scenario: muziekbestanden los selecteren met de CTRL toets ( ctrl+klik ) werkt niet goed ik kan meerdere bestanden selecteren maar zodra ik bij het derde bestand zit of zodra ik gewoon even ctrl inhoudt gaat mijn OS en niveau hoger kortom van : C:/muziek/band/liedje naar C:/muziek/band en als ik nog langer wacht naar C:/muziek en dan gaat dat gewoon door tot de root. de toetsenbord indeling is ingesteld op verenigde staten indernationaal en te spreektaal gewoon op nederlands. ik zou heel erg geholpen zijn als de oorzaak bekend is maar zelfs die weet ik niet.

systeem: hp omnibook 6100
OS: win XP mediacenter
PS/2 muis (optisch) met scrollwiel.

Groetjes Remco
 
Misschien een stomme vraag, zit er stof of andere rotzooi in je toetsenbord?Je zou eens moeten kijken of jeniet per ongeluk een functie hebt aangezet. Dus ipv CTRL klik = alles selecteren CTRL Klik = een stap omhoog in de folder structuur. Bij mezelf is 1 week achter de computer zitten gelijk aan 1/2 pakje shag :cool:
 
:confused: dus je ctrl toets doet wat eigenlijk de backspace zou moeten doen..
Das wel erg vreemd als dat zomaar plotseling veranderd, heb je draadloos keyboard misschien en zijn je batterijen ver leeg??
 
nee de laptop is schoon hij is net nieuw.
het toetsenbord is gewoon degene die eraan gekoppeld is ( tis een laptop ).
en functie toets is niet actief.

greetz remco
 
Laatst bewerkt:
of bedoelt u dat er ergens een instelling fout is?
er zijn geen speciale drivers geinstalleerd alleen gewoon de standaard microsoft stuurprogramma's dus ik vermoed dat dat er niets mee heeft te maken.
 
Als je bij landen instellingen kijkt wat staat er dan Nederland/Belgie??
 
en ik zou eigenlijk ook graag het commando willen weten voor windows systeemherstel ( het commando dat je moet invoeren bij start>uitvoeren.. )

groeten Remcovg
 
Systeemherstel via Start -> Uitvoeren

%windir%\system32\Restore\rstrui.exe

Tijs.
 
bedankt man nu alleen nog mijn andere probleempje en ik ben geholpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan