selecteren wil niet lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwakman

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2012
hallo

ik wil nieuwe tomtom stemmen op mijn nav zetten maar het wil niet lukken

ik moet er 3 tegelijk selecteren maar kan er maar 1 doen

als ik n aar de site ga en dan op bladeren klik krijg ik zo,n klein schermpje om die bastanden te uplaoden

maar ik kan er dan maar 1 aanklikken terwijl ik 3 reglijk moet doen

en met shift of crtl werkt ook niet of ik do het niet goed

ps weet niet of het hier goed staat ?

gr k

Hallo kwakman. Wellicht is er een verschil tussen stemmen vrij te downloaden en voor de ander moet betaald worden. Welke stemmetjes zijn het dan. Het is maar een idee.

ja waar heen dan kan het niet weer vinden

ik heb zelf die stemmen gedownload via een andere site
maar om die gedloade stemmen dus in mijn aangesloten navigatie te krijgen moet ik alle 3 de de bestanden tegelijk selceteren die in een map staan op mijn beureablad maar dat wil dus niet

Laatst bewerkt door een moderator:
ja maar ik heb toen ook tante rikie er op gezet

dus het wil wel
alleen als ik maar wist hoe ik die 3 bestanden kan selecteren op mijn pc in de map
je krijgt dan zo.n klein schermpje op je pc en daar lun je dan de bestanden selecteren ,maar ik kan dus maar 1 tegelijk selecteren en dat moet dus niet ik moet :vif:chk en data selecteren

:D, Ja handig zeker want dan kom ik hier uit voor je. Hoop ik. Klik ;)
en of deze.

Laatst bewerkt:
allemaal heel mooi maar ik heb het over een gewone tomtom he niet een tom op mijn telefoon
???? bergijpen wel elkaar wel goed?
:D

Ja natuurlijk. Hier staat start 20 bij. Maar je kunt niet selecteren begreep ik :(. Klik

maar dat is toch raar dat je geen bestanden kuntn selecteren ??? op je pc

Mhh ja, probeer eens te selecteren met de CTRL toest ingedrukt houden en alleen maar met je muis eroverheen aaien dus niet klikken met dat muiske.:evil:

Dan zijn ze denk ik wel geselecteerd.:(

dat werkt ook niet dan krijg ik alleen maar een kopie van dat bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan