• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Is het mogelijk om een heel gebied te selecteren met uitzondering van enkele cellen.

In een gebied enkele cellen selecteren doe ik met CTRL en aanklikken van de gewenste cellen.
Maar nu wil ik het eigenlijk andersom, dus in een gelecteerd gebied enkele cellen niet selecteren.

groetjes
Juul

Beste jvbaal ;)

Nee, dit gaat niet volgens mij.

Selecteer eerst alles en voer hetgeen uit wat je wil doen.
Daarna selecteer je de cellen die je terug ongedaan maakt.

Groetjes Danny. :thumb:

Als er een bepaalde lijn zit in de cellen die je wilt selecteren ,b.v. alle cellen bevatten een formule (en de andere dus niet), dan kan je misschien gebruik maken van CTRL+G (Ga naar) >> speciaal.

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal ermee moeten leven dat er geen directe oplossing voor is.

Groetjes
Juul

Als de selectie van cellen steeds/vaak hetzelfde is, dan kan je de selectie een naam geven. Vervolgens kan je ze selecteren met: CTRL+G >> Ga naar: naam van de selectie >> OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan