Selectie binnen Keuzelijst met invoervak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silence25

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2009
Hi,

Ik ben bezig met het maken van een contact formulier. In het contactformulier heb ik de mogelijkheid om een bedrijfsnaam in te vullen en mijn contactpersoon bij dit bedrijf. (beide via een keuzelijst met invoervak).

Het volgende wil ik bereiken:
Wanneer ik een bedrijfsnaam heb ikgevuld wil ik alleen de contactpersonen van het betreffende bedrijf in de keuzelijst laten verschijnen. Het is me een keer gelukt maar nu helaas niet meer. Ik krijg of alle contactpersonen van alle bedrijven of helemaal niets.

Ik gebruik een QRY met daarin de volledige naam van mijn contactpersoon en in veld 2 de bedrijfsnaam. Bij bedrijfsnaam zet ik onder criteria:
[Forms]![FrmCustomer_FrmcontactMoment]![Company]
Alleen krijg ik dan helemaal geen contactpersonen te zien in de keuzelijst.

Wie kan mij helpen om dit voor elkaar te krijgen?

Bedankt

Er zijn verschillende posts geweest de laatste tijd met een vergelijkbare vraag. Dus met een zoekactie kun je wel aanvullende info vinden. Even zoeken op Keuzelijst, en je komt ze wel tegen ;)
In bijgaand voorbeeld kun je zien hoe e.e.a. werkt.

Bijlagen

Hi,

Ik heb naar de anders posts gekeken alleen kom ik er niet uit qua VBA e.d. Zou je naar mijn (sterk uitgedunde) database kunnen kijken?

Het gaat om FrmQuotation en dan de velden company en contact. Waarbij de contactpersonen per company weergegeven moeten worden. Mij lukt het helaas niet.

Bedankt!

Bekijk bijlage Keuzelijst.rar

Kijk er wel even naar vandaag.
Wordt wel vanavond, want gebruik (gelukkig) op het werk geen 2007

Ik had wel even tijd om er naar te kijken en zo moeilijk is het niet.
Ik heb de query voor AppContact een klein beetje aangepast door deze afhankelijk te maken van AppCompany.

Zie mijn voorbeeld.

Succes
Wim

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan