selectie etiketten maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tipie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2000
Hallo,

IK heb een adresbestand met daarin een 50 tal adressen.

Nu wil ik etiketten maken maar niet al die adressen afdrukken maar slechts een deel daarvan.

Is dit mogelijk?

Alvast dank!

Dit is mogelijk, maar hoe wens je dit te doen ?

Daarmee bedoel ik : welke voorwaarden wil je stellen om deze labels af te drukken.

Laatst bewerkt:
Je zou een extra kolom kunnen toevoegen hier bv 1 en 0 in zetten, dan een query draaien (bv alleen de 1-tjes) en deze dan uitprinten.

Naar mijn weten zijn dit geen specifieke voorwaarden maar alleen bepaalde adressen uit dit adresboek!

Dus dat ik niet het hele adresbestand op de etiketten krijg.

Met specifieke voorwaarden bedoeld, welke adressen wil je uit printen, allen in plaat x of achternamen die beginnen met y...

Als je niet een specifieke groep hebt maar gewoon 'losse' adresen wilt uitkiezen zul je een extra kolom moeten maken en aangeven dat je die wilt gebruiken, d.m.v. een 1 of Ja etz, dus iets waarmee je ze als groep kunt herkennen.
Deze 'groep' kun je vervolgens selecteren d.m.v. een query en dan uit laten printen.

Mischien is het handiger gewoon even de heleboel te selecteren, te copieren en te plakken in een word bestand en de adressen die je niet wil gebruiken verwijderen....

Hallo,

Helemaal top, het is gelukt met een extra kolom erbij en die met 0,1,2 in te delen.

Hartelijk dank voor de snelle oplossing!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan